پیش‌بینی صندوق‌های رای انتخابات سال 96 در 140 کشور

14:19 - 19 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۲۸۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه حضور حداکثری مردم مهم‌ترین اصل برای انتخابات 29 اردیبهشت 96 است گفت: ستاد انتخابات برای برگزاری این انتخابات در 140 کشور صندوق رای پیش‌بینی کرده است.
احمدی

به گزارش گروه سیاسی ، علی‌اصغر احمدی در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: ایران اسلامی به قدرت بالایی دست‌ یافته و در جهان از جایگاه خاصی برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وحدت ملی، رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزایش قدرت بازدارندگی نیروهای دفاعی ما و زبان دیپلماسی دولت باعث اقتدار ایران شده است.

وی گفت: باید قدر این کشور را بدانیم و اگر یک مولفه مهم در انتخابات برای اقتدار کشور نام‌ برده شود حضور پرشور مردم در انتخابات است. 

معاون سیاسی وزیر کشور بیان داشت: ما باید کمک کنیم تا مردم مشارکت بالایی را در انتخابات داشته باشند و با این مهم هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل ایران عرض‌اندام کند.

وی تاکید کرد: ازاین‌رو مهم‌ترین نکته در انتخابات سال آینده حضور حداکثری مردم است که ما در 140 کشور برای برگزاری انتخابات صندوق رای پیش‌بینی کردیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر لزوم تامین امنیت انتخابات اردیبهشت سال 96 افزود: ازاین‌رو امنیت انتخابات بسیار مهم است و همه باید به این موضوع توجه کنند و اگر تخلفی بود باید با آن برخورد شود.

وی با یادآوری اینکه سلامت انتخابات بسیار مهم است افزود: ما باید دست‌به‌دست هم دهیم و این امانت را به سرانجام رسانده و همواره خدا را ناظر بر اعمالمان بدانیم.

وی ادامه داد: وزارت کشور طبق وظایف ذاتی از ماه‌ها قبل مقدمات برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را آغاز کرده است.

به گفته احمدی دوره‌های مختلف آموزشی انتخابات هم برای فرمانداران و بخشداران برگزار شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: به‌طورقطع مهم‌ترین نکته در انتخابات سال آینده حضور حداکثری مردم است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه ایجاد فاصله بین مردم ظلم به‌ نظام است چراکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند افزود: مسوولیت‌ها صرفا امانتی برای خدمت‌گزاری به مردم است و باید در راستای خدمت و رفع مشکلات تلاش کنیم.

احمدی با اشاره به بداخلاقی‌های برخی از رسانه‌ها گفت: برخی از این رسانه‌ها به‌ جای انعکاس واقعیت‌ها، متاسفانه به دنبال حاشیه‌سازی هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *