نادری: ژاپن حریف سنتی ایران است/ بازی مقابل بحرین به هماهنگی بیشتر ملی‌پوشان کمک کرد

15:27 - 18 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره رویارویی ایران با ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی گفت: بازیکنان با آمادگی بالا به مصاف ژاپن خواهند رفت.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی نادری، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره دیدار ایران و بحرین اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان امروز (چهارشنبه) هم مانند بازی‌های قبلی در مرحله گروهی توانستند تمام مواردی که مد نظر کادر فنی بود را در زمین بازی اجرا کنند. این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز بود چرا که بازنده این بازی از دور مسابقات حذف می‌شد.

وی ادامه داد: بحرین دنبال اتفاقاتو حاشیه بود تا از این موضوع استفاده کند و بتواند پیروز این دیدار باشد. در نیمه اول روی دو اتفاق دو گل از بحرین دریافت کردیم چرا که این تیم در لاک دفاعی قرار داشت. به همین دلیل وقت اول بازی را واگذار کردیم اما در تایم دوم بازیکنان به بازی برگشتند و در نهایت توانستیم 5 بر 2 پیروز میدان شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت بازیکنان گفت: خوشبختانه ملی‌پوشان بسیار سر حال هستند و در شرایط خوبی به سر می‌برند. طبق برنامه از پیش اعلام شده همه تیم‌ها فردا به استراحت می‌پردازند و مسابقات مرحله نیمه‌نهایی از روز جمعه پیگیری می‌شود.

نادری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی که بسیار گرم بود و ماسه این زمین سنگین است، بازیکنان یک مقدار خسته هستند اما در مجموع بازی امروز برای ما جنبه تدارکاتی داشت و از نظرم  باعث هماهنگی هر چه بیشتر تیم شد.

وی در پایان، درباره رویارویی با ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی گفت: درست است که تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن به عنوان بهترین تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است اما این تیم همواره رقیب سنتی ما بوده و اصلاً نمی‌توان این تیم را دست‌کم گرفت. تمام تمرکز ما روی نقاط قوت خودمان است و بدون شک با اجرای یک بازی جذاب و دیدنی، تمام تلاش خود را برای حضور در فینال مسابقات به کار خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *