رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"استاد دانشگاه هند": استقلال و خودکفایی کشور در گرو مصرف کالای داخلی است

20:31 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۷۸۲۶
استاد دانشگاه ملی اسلامی هند استقلال و خودکفایی کشورها را در گرو مصرف کالاهای داخلی دانست و تصریح کرد: مصرف کالاهای ملی باعث رفع فقر و بیکاری می شود.
به گزارش سرویس بین الملل دکتر نازیا خان اظهار کرد: مردم با حمایت از کالای ملی به اشتغال فرزندانشان و سربلندی کشورشان کمک می کنند.
 
وی، مصرف کالاهای داخلی را نیازمند فرهنگ سازی دانست و تصریح کرد باید روزنامه ها و رسانه ها مردم را به مصرف کالای داخلی تشویق کنند.
 
استاد دانشگاه ملی اسلامی هند اظهار کرد درصورتیکه مردم اهتمام کافی به مصرف کالای داخلی داشته باشند ،مسئولان به راحتی می توانند با مهار بیکاری ،زمینه رونق اقتصادی را فراهم کنند.
 
وی، کیفیت برخی از کالاهای ساخت هند را از محصولات بسیاری از کشورها مانند چین بالاتر دانست و تصریح کرد برخی از کالاهای ساخت داخل به علت ناشناخته ماندن و نداشتن تبلیغات مناسب با اقبال مردم مواجه نشده است.
 
استاد دانشگاه ملی اسلامی ،سیاست ساخت هند نخست وزیر را گام مهمی برای تولید تجهیزات مورد نیاز هند در داخل کشور دانست و تصریح کرد این سیاست در گام بعدی باید برای تشویق مردم به خرید کالای داخلی متمرکز شود.
 
وی افزود:نخست وزیر هند توجه ویژه ای به جذب سرمایه گذاری کرده است که این عامل نیز به رونق و ایجاد اشتغال کشور کمک می کند.
 
دکتر نازیا خان،آموزش نیروی انسانی و توجه ویژه به نیاز مصرف کنندگان را از دیگر عوامل اقبال به مصرف کالای داخلی دانست و تصریح کرد تولید کنندگان نیز باید با افزایش کیفیت محصولات خود به نیازهای مردم توجه ویژه ای داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد باید تاثیرات مصرف کالای داخلی بر رونق و خودکفایی و رشد اقتصادی برای مردم تبیین شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *