پخش خانه بی بی گندم از ابتدای نوروز/ تصویربرداری در کرمان ادامه دارد

15:00 - 18 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۶۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دلسوزی با اشاره به پخش سریال " خانه بی بی گندم" از ابتدای نوروز ، از ادامه تصویربرداری این اثر در کرمان سخن گفت.
حمید دلسوزی بازیگر سریال نوروزی " خانه بی بی گندم" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، گفت: سریال " خانه بی بی گندم" در 4 اپیزود 13 قسمتی ساخته می شود و در مجموع 52 قسمت را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: تهیه کننده و کارگردان این سریال امین امانی است و این اثر با مشارکت شبکه کرمان تولید می شود و قرار است نوروز 1396 از شبکه دو سیما پخش شود.

سریال خانه بی بی گندم

دلسوزی تصریح کرد: در این سریال بازیگرهایی همچون یوسف صیادی، سوسن پرور، شیوا عدالت خواه، نیما شاهرخ شاهی، بنده و کیانوش گرامی به ایفای نقش پرداخته ایم.

وی افزود: حدود یک ماه و نیم است که تصویربرداری این سریال آغاز شده و بخش‌هایی از آن نیز به طور کامل روی دوربین رفته است.

سریال خانه بی بی گندم

بازیگر سریال نوروزی " خانه بی بی گندم" در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: فضای این سریال تقریبا فضایی محلی است و از خانه‌های قدیمی تشکیل شده است که در این خانه ها اتفاقات اصلی روی می دهد و ماجرای زندگی شخصیت‌هایی را که به روند داستان وارد می شوند را به تصویر می کشد.

وی همچنین توضیح داد: بنده در این سریال نقش یکی از پلیس‌های منطقه را بازی می کنم که هر از گاهی وارد ماجرا می شود و می توان گفت که از نظر شخصیتی تا اندازه ای دو پهلو است به این معنا که هم فردی جدی است و هم فردی فانتزی محسوب می شود.

دلسوزی یادآور شد: تدوین سریال " خانه بی بی گندم" به صورت همزمان با تصویربرداری انجام شده تا برای پخش در نوروز آماده شود.

وی همچنین گفت: در این سریال حدود 12 بازیگر از تهران وبازیگرهایی از کرمان حضور دارند و تصویربرداری نیز در شهر کرمان انجام می شود.

این بازیگر عرصه تلویزیون تصریح کرد: حضور برخی بازیگرها ازجمله بازیگرهای اصلی که خیلی از آنها بومی هستند، در تمامی اپیزودهای این سریال ادامه دارد و برخی از هنرمندان نیز به صورت میهمان وارد مجموعه می شوند.

سریال خانه بی بی گندم

وی اظهار کرد: بنده یک پروژه دیگر را هم به کارگردانی امین امانی داشتم که تهیه کنندگی آن را روشان امیری بر عهده داشت.

دلسوزی خاطرنشان کرد: آن پروژه "چهار سو" نام داشت و در 4 اپیزود هجر، قجر، حال و آینده ساخته شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *