فرکی: استقلال متحول شده است/ ما هم تمرین نکردیم!

14:15 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۵۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما با شرایطی که در جدول داریم تنها برای پیروزی به مصاف استقلال می‌رویم.
به گزارش گروه ورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: بازی برگشت ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ما با شرایطی که در جدول داریم تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.
 
وی ادامه داد: استقلال متحول شده است، با این حال امیدواریم فردا بتوانیم با یک نمایش قابل قبول به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا، عنوان کرد: خلعتبری و حامد لک را نداریم اما مهدی ترابی هشت روز است که با ما تمرین می‌کند و برای همراهی ما ندارد.
 
فرکی در مورد تمرین نکردن تیم منصوریان پیش از دیدار فردا با تیمش گفت: تمرکزمان روی تیم خودمان است و کاری نداریم که استقلال تمرین کرده یا خیر. استقلال در هر شرایطی حریف قابل‌احترامی برای سایپا محسوب می‌شود، ضمن اینکه ما هم روز گذشته و امروز به خاطر شرایط جوی هوا نتوانستیم خوب تمرین کنیم.
 
سرمربی سایپا در پایان در مورد اینکه تیمش همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند، گفت: به هرحال بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه متفاوتی در میدان حاضر شوند. مسلما تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. ما مقابل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شاید دلیلش این باشد که بازیکن مقابل هواداران با انگیزه بیشتری بازی کند. ان‌شاءالله فردا هم بازیکنان ما با یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *