طلوع و غروب خورشید بابلسر بسیار دیدنی است/ خداوند همه نعمت ها و زیبایی ها را در این شهر، قرار داده است

9:01 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۳۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم بابلسر گفت: وقتی هوا صاف است، می توان صحنه وصف ناپذیری از ترکیب قله سفید پوشیده از برف دماوند، جنگل های سبز مازندران، نمناکی و لطافت دلپذیر هوای جنگل ها، ماسه های نرم ساحل، رنگ آبی دریا که انعکاس رنگ آبی آسمان است را به همراه صدای زیبا موج های خروشان و مرغان دریایی را در کنار هم احساس کرد.
بابلسرولی الله نانواکناری در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بابلسر و فریدون کنار و توجه ویژه مردم ایران به خطه سرسبز شمال کشور، به معرفی برخی نقاط جنگلی و کوهستانی این دو شهر که به خوبی شناخته نشده پرداخت و از دولت و سرمایه گذاران برای تقویت زیر ساخت های این منطقه طلب یاری کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار موقعیت گردشگری این دو شهر بسیار خوب عنوان و بیان داشت: خداوند همه نعمت ها و زیبایی ها را در این منطقه، قرار داده است.
  
وی منظره زیبای قله پوشیده از برف دماوند، دریا، ساحل، رودخانه ها، جنگل ها و جلگه های این منطقه را از جمله زیبایی وصف ناپذیر خواند که چشمان هر کسی را به سوی خود خیره کرده است.
  
نانواکناری با بیان اینکه در این فصل جنگل های منطقه سبز و پردرخت است اظهار داشت: وقتی که اردک های کله سبز محلی برای شنا کردن وارد دشت ها می شوند یک منظره بسیار زیبا و دیدنی را به نمایش می گذارند که چشم هر بیننده را به خود جذب می کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه طلوع و غروب خورشید بابلسر بسیار دیدنی است بیان داشت: وقتی آدم این طلوع و غروب زیبا را می بیند خود به خود در برابر عظیمت کبریایی خداوند سجده می کند.

نانواکناری تصریح کرد: وقتی هوا صاف است، می توان صحنه وصف ناپذیری از ترکیب  قله سفید پوشیده از برف دماوند، جنگل های سبز مازنداران، نمناکی و لطافت دلپذیر هوای جنگل ها، ماسه های نرم ساحل، رنگ آبی دریا که انعکاس رنگ آبی آسمان است را به همراه صدای زیبا موج های خروشان و مرغان دریایی را در کنار هم احساس کرد.
 

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار با تاکید بر اینکه بابلسر نگین ایران است بیان داشت: زیر ساخت هایی که مسئولین و سرمایه گذاران باید به آن توجه کنند ایجاد زیرساخت های اقامتی برای این منطقه زیبا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بالاترین ترافیک و تراکم جمعیتی در این دو شهر اظهار داشت: جاده ها باید تعویض شده و ریل راه آهن در منطقه فریدون کنار سراسری شود و به قائمشهر وصل شود.

نانواکناری کشتی های مسافرتی از جمله امکاناتی خواند که در این منطقه نیست، و جا دارد که سرمایه گذاران از طریق آن نسبت به توسعه منطقه گام بردارند.

وی جاده هراز را که یکی از محورهای مواصلاتی تهران به مازندران است، و خود به خود به دریا وصل می شود را یکی از معضلاتی خواند که باید برای حل آن با سرعت بیشتری کار کرد.

نانواکناری با اشاره به کمبود ورزش های آبی  و برشمردن آنها در حوزه امکانات تفریحی سرمایه گذاران را نسبت به حضور این حوزه ها تشویق کرد.

وی ساحل بابلسر و فریدون کنار ساحلی دست نخورده خواند که راه های دسترسی خوبی دارد و می تواند با ساخت و سازهای مناسب رشد فزاینده ای پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگل های بین فریدون کنار و روستا ها را حدود 40 هکتار زمین برشمرد که حدود 100 هکتار آن را آبدان ها محاسبه کرده و در نقطه به نقطه این دو شهر زیبایی جلوه‌گری می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *