کسی که‌ گناه می‌کند بدترین ظلم را اول به خود و بعد به دیگران می‌کند

3:50 - 15 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۱۳۸
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: کسی که‌ گناه می‌کند و به انحراف می‌رود بدترین ظلم را اول به خود و بعد به دیگران می‌کند و گناه نوعی بیماری است که‌ فرد مبتلا از نظر دل و روان بیمار است و چون حلقه‌ای از جامعه است، جامعه نیز از وجود این بیماران رنج می‌برد.
آیت الله عبادی
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس سازمان زندان‌های کشور و هیئت همراه اظهار داشت: فعالیت‌های سازمان زندان‌ها با هر درصدی قابل تقدیر است و آرمان‌های جامعه ما انجام 100 درصد این امور است.

وی افزود: کسی که‌ گناه می‌کند و به انحراف می‌رود بدترین ظلم را اول به خود و بعد به دیگران می‌کند و گناه نوعی بیماری است که‌ فرد مبتلا از نظر دل و روان بیمار است و چون حلقه‌ای از جامعه است، جامعه نیز از وجود این بیماران رنج می‌برد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: تفاوت زندان‌های ایران با زندان‌های دنیا این است که افراد فاسد را صالح و بی‌ایمان را با ایمان می‌کند و این هنر جمهوری اسلامی است که‌ در سطح بین‌المللی نیز نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی وسیله‌ای است که‌ دشمن به وسیله آن تلاش می‌کند جامعه ما را فاسد کند افزود: جایگاه زندان در جمهوری اسلامی، اصلاح و تربیت است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *