کسانی که طبق قانون جدید مجلس می توانند گواهینامه رانندگی بگیرند+جزئیات

6:45 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۹۲۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: طبق مصوبه قبلی مجلس تمامی کسانی که معافیت تحصیلی دارند و خدمت سربازی نرفتند می‎توانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند.
محجبوبعلیرضا محجوب عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره اینکه آیا مشمولان نظام وظیفه می‎توانند در جهت دریافت گواهینامه اقدام کنند اظهارکرد: طبق مصوبه قبلی مجلس تمامی کسانی که معافیت تحصیلی دارند و خدمت سربازی نرفتند می‎توانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که وضعیت خدمت سربازی آنها معلوم نیست و طرح معافیت هم شامل حال آنها نمی‎شود نمی‎توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس خاطرنشان کرد: طبق روال قبل تمامی افرادی که دارای شرایط معافیت سربازی به دلایل مختلف از جمله معافیت تحصیلی هستند می‎توانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند.

محجوب تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مانعی برای دریافت گواهینامه برای کسانی که مجوزهای لازم را دارند وجود ندارد اما بدون شک افرادی که سرباز هستند و یا از زمان سربازی آن گذشته است و جز مشمولان غائب محسوب می‌شوند شرایط دریافت گواهینامه را ندارند.

وی تاکید کرد: این ماده قانونی مجلس تنها به این دلیل صورت گرفته است که جوانان و افرادی که به هر دلیل از رفتن به خدمت سربازی خوداری می‎کنند وارد عمل شوند و به زندگی خود سامان دهند.




ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
کلا عربستان را برای مدتی کنار بذارید چی میشه؟
محمد
|
-
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
کسانی که در حال پرداخت قسط خدمت هستند چی؟یک‌سوم جریمه رو پرداخت کردیم و چند قسط هم دادیم،آیا میشه گواهینامه گرفت؟لطفا توضیح دهید،ممنون
سینا
|
-
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
خدا خیرتون بده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *