دلایل تشکیل فراکسیون مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در مجلس

8:01 - 13 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۱۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فراکسیون مبارزه با آسیب‎های اجتماعی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه رویکردهای اجتماعی در مجلس شکل گرفته است.
سلمان خدادای
سلمان خدادای رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره تشکیل فراکسیون مبارزه آسیب‎های اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور وجود مشکلات و آسیب‎های اجتماعی هزینه‎ها و عواقب بسیار بالایی را برای کشور ایجاد می‎کرد از این رو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تشکیل فراکسیون مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را در مجلس ارائه داد.
 
وی افزود: تا به این لحظه بیش از 130 نماینده مجلس طرح تشکیل فراکسیون آسیب‎های اجتماعی را امضا کردند که بدون شک با توجه به استقبال نمایندگان امضا این طرح به بیش از 200 امضا خواهد رسید.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: دفتر فراکسیون مبارزه آسیب‎های اجتماعی قرار است بعد از تشکیل هیئت رئیسه در کنار کمیسیون اجتماعی مجلس مستقر شود.
 
خدادای درباره مهم‌ترین رویکردهای فراکسیون مبارزه با آسیب‎های اجتماعی گفت: پیگیری منویات مقام معظم رهبری در بحث آسیب‎های اجتماعی که همواره در جلسات مشترک ایشان با سران قوا و دستگاه‎های اجتماعی مطرح شده است مهم‌ترین رویکرد این فراکسیون خواهد بود.
 
وی اظهارکرد: امیدوار هستیم با تشکیل این فراکسیون در مجلس دهم بتوانیم در جهت کاهش معیارها و شاخص‎های آسیب‎هایی همچون فقر و اعتیاد و موارد از این قبیل وارد عمل شویم و اقدامات لازم را انجام دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *