رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فیلمی که اکرانش به صحنه تظاهرات علیه ترامپ تبدیل شد+تصاویر

22:00 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۴۶۵
پایگاه میدل ایست آی در گزارشی ضمن اشاره به اکران فیلم «فروشنده» به کارگردانی «اصغر فرهادی» در یکی از میدان‌های اصلی شهر لندن نوشت: این تجمع به صحنه تظاهرات ضد ترامپ تبدیل شد.
به گزارش گروه بین‌الملل ،پایگاه میدل ایست آی در گزارشی نوشت: روز یکشنبه فیلم «فروشنده» به کارگردانی «اصغر فرهادی» در یکی از میدان‌های اصلی شهر لندن انگلیس اکران شد به نحوی که اکران این فیلم به صحنه تظاهرات ضد ترامپ تبدیل شد.


میدان ترافلگار

بنابر این گزارش ده‌ها هزار نفر از مردم لندن در هوای سرد زمستانی در یکی از میدان‌های اصلی این شهر تجمع کردند و فیلم فروشنده که برنده جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم خارجی زبان شد را تماشا کردند؛ در نهایت تماشاگران این فیلم به تظاهرات علیه تصمیم ضد مهاجرت ترامپ پرداختند.

پیش از آغاز اکران فیلم در میدان «ترافالگار»، «صادق خان» شهردار لندن نیز موضع خود را آشکار  کرد و ضمن اشاره به تحریم مراسم اسکار از سوی اصغر فرهادی گفت: ترامپ نمی‌تواند مرا ساکت کند و ما با انسجام تمام از فرهادی که یکی از بزرگترین کارگردان‌های جهان است حمایت می‌کنیم.


فروشنده

صادق خان در ادامه افزود: من به تمامی شما خوش‌آمد می‌گویم و در زمانی که صحبت از منع مهاجرت است و عده‌ای خواهان جدا کردن جوامع از یکدیگر هستند، من شما را به اتحاد دعوت می‌کنم.


ترامپ


میدل ایست آی در بخش دیگری نوشت: اصغر فرهادی نیز ضمن ارسال پیامی ویدئویی، از مردم لندن که برای تماشای فیلم فروشنده در میدان ترافالگار جمع شده بودند، تشکر کرده است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *