جنگ نوروزی شبکه 5 از کیش روی آنتن می‌رود/ سرنوشت رنگین کمان کودکان به کجا رسید؟

14:00 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۱۱۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جنگ نوروزی شبکه 5 سیما به عنوان برنامه نوروزی این شبکه از جزیره کیش روی آنتن می رود.
داوود منفردداوود منفرد بازیگر مجموعه تلویزیونی رنگین کمان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی گفت: برای نوروز 1396 احتمالا در برنامه هایی که شبکه 5 سیما تدارک دیده، حضور پیدا می کنم.

وی ادامه داد: قطعی بودن یا قطعی نبودن این برنامه که در حقیقت یک جنگ شاد در جزیزه کیش محسوب می شود، یکی دو روز آینده مشخص می شود و من فردا به آنجا می روم تا وضعیت را  بررسی کنم.

بازیگر نقش دایی در مجموعه تلویزیونی "رنگین کمان" تصریح کرد: ویژه برنامه نوروزی شبکه 5 در حقیقت یک جنگ شاد است که قرار است با حضور هنرمندان تولید شود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: این برنامه شبیه به برنامه های سال های گذشته است البته ممکن است شکل آن فرق کند چون ما از نظر دکور و فضا یک مکان بسیار زیبا را انتخاب کردیم و شاید این تفاوت تنها از نظر فضا اتفاق افتد.

این بازیگر عرصه تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد: کارهای قبلی من در حوزه برنامه کودک بود که بنا به دلایلی ادامه پیدا نکرد و برای ساخته شدن سری جدید برنامه "رنگین کمان" نیز با ما صحبتی نشده است.

گفتنی است، داوود منفرد در مجموعه تلویزیونی "رنگین کمان" که ویژه کودکان و نوجوانان تولید و پخش می شد نقش دایی را ایفا می کرد.

در این مجموعه پرمخاطب تلویزیونی عروسک هایی مانند چرا، چیه ، چطور ، پنگول ،‌قیطون خان و گوگولی و مجری هایی مانند آزاده آل ایوب در نقش خاله نرگس به ایفای نقش می پرداختند.

در برنامه تلویزیونی "رنگین کمان" همچنین هومن حاجی عبدالهی به عنوان صدا پیشه پنگول ، محمدرضا علی مردانی به عنوان صدا پیشه قیطون خان ،‌کیمیا گیلانی در نقش کیمیا و محسن مجیب در نقش نیما به ایفای نقش می پرداختند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *