تدوین 42 برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک در سال 96

22:00 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۰۷۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تدوین 42 برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک خبر داد.
به گزارش گروه اقتصاد ، یزدانی اظهار کرد: با تشریح مهمترین اولویت های سازمان و برنامه های محوری و ویژه ؛ خواستار تشکیل اتاق فکری از نخبگان، تشکل ها و کار آفرینان در هر استان شد.
 
وی در آخرین با اشاره به ایجاد تحول در ارائه خدمات بهینه به صنعتگران و متقاضیان اظهار داشت : در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور و همچنین دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و اشتغال زا و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان برنامه های ویژه وتحولی در این راستا تدوین و جهت اجرا به همه شرکتهای استانی ابلاغ می گردد.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، کمک به واحدهای صنعتی جهت پذیرش در فرابورس و بورس کالا، ایجاد صندوق های جسورانه و بانک صنایع کوچک را از جمله این برنامه ها توصیف کرد و افزود: بهبود رقابت پذیری SMEها از طریق ارائه خدمات نرم افزاری توسعه بازار و همچنین تدوین شناسنامه بهداشتی و زیست محیطی HSEE در شهرکها ونواحی صنعتی وممیزی ایمنی واحدهای صنعتی در سال آینده به شکل ویژه ای دنبال خواهد شد.
 
یزدانی همچنین از پیگیری تشکیل و راه اندازی کارگروه های مدیریت بحران، ایمنی و پیشگیری از حوادث با مشارکت واحدهای صنعتی در همه شرکت های استانی خبرداد و خواستار شناسایی کانون های خطر در شهرکها و نواحی صنعتی شد.
 
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در پایان این گردهمایی ضمن تاکید بر توسعه فراگیر خوشه های کسب وکار و ایجاد و توسعه کنسرسیوم های صادراتی از پایش و بررسی این برنامه ها در سال 96 خبرداد.
 
انتهای پیام/
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *