دستگیری چهار قاچاقچی مسلح با 553 کیلو مواد افیونی

14:25 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۰۰۹
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری چهار عضو باند قاچاقچیان مسلح و کشف 553 کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه خبر داد.
دستگیری چهار قاچاقچی مسلح با 553 کیلو مواد افیونیبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ،از فعالیت باند بزرگی که با استفاده از خودرو های کوهستانی اقدام به جابه جایی مواد مخدر می کردند، مطلع شدند. 

وی افزود: ماموران پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی ،دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را در محور خاش-ایرانشهر شناسایی و پس از مراقبت نامحسوس در عملیاتی غافلگیرانه، ضمن توقیف خودرو ها، دو قاچاقچی سابقه دار را با 255 کیلو تریاک دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در ادامه دو خودرو دیگر متعلق به این باند را نیز در محور های فرعی شناسایی کرده و پس از درگیری مسلحانه، دو قاچاقچی را دستگیر و از آنان 296 کیلو تریاک و یک کیلو حشیش را کشف کردند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *