اعزام بیش از 400 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور

12:20 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۹۵۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش وپرورش گفت: تاکنون بیش از400 هزاردانش آموز کشوربه اردوهای راهیان نوراعزام شده اند.
به گزارش گروه جامعه ، مهدی فیض درحاشیه تجلیل ازطلایه داران تعلیم وتربیت استان سمنان گفت:هدف اصلی آموزش وپرروش تربیت دانش آموزان است و فضای علمی و آموزشی بهانه هایی هستند تا دانش آموز درابعاد مختلف رشد متوازن داشته باشند.

وی با اشاره به تربیت دانش آموزان مطابق باسندتحول بنیادین اظهارکرد: به تعبیری که درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش آمده است است باید دانش آموزی داشته باشیم که درساحت های مختلف آماده زندگی آینده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با بیان این كه اردوی راهیان نور جز موقعیت های یادگیری به حساب می آید، تصریح کرد: این موقعیت ها بیش از هرچیز می تواند ما را در تحقق اهداف اصلی آموزش و پرورش، یاری دهد.

فیض بابیان اینکه اردوی راهیان نور با همکاری نزدیک آموزش وپرورش وبسیج برگزار می شود، گفت: دانش آموزان سراسرکشوراستقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشته اند.

وی ازاعزام بالغ بر400 هزاردانش آموز کشوردراردوهای راهیان نور تاکنون خبرداد و گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان تابستان سال 96 وخاتمه دوره یک ساله اردوها  بالغ بر750 هزارنفر به اردوی راهیان نور اعزام کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به فرارسیدن هفته تعلیم وتربیت اسلامی و روز هشتم اسفند روز امورتربیتی گفت: مجموعه پیشکسوتان تربیت درستاد مرکزی را فعال کرده ایم تا از دیدگاه ها و نظریه های کاربردی در این حوزه بیشتر استفاده کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *