کسی را به زور در تیم ملی نگه نمی‌داریم/ باشگاهی که میلیاردی هزینه می‌کند، ویدئوچک 200 میلیونی هم بخرد

9:25 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۸۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال گفت: سیستم ویدیوچک نهایتا 200 میلیون تومان است و برای تیم‌هایی که چند میلیارد تومان هزینه می‌کنند مبلغ بالایی نیست.
محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب مربی ایرانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: تا این لحاظه هیچ مربی را انتخاب نکرده‌ایم و منتظریم لیگ تمام شود و پس از آن مربی داخلی که قرار است به کادر فنی تیم ملی اضافه شود را معرفی خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی والیبال نیاز به جوانگرایی دارد یا خیر، تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی زیر 30 سال هستند و نمی‌توانیم بگوییم تیم ملی «پیر» است. البته هر مربی بر اساس تفکراتش، تغییراتی در تیم انجام خواهد داد. به طور مثال ما پاسورهایی داریم که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند اما آنها فاصله زیادی با سعید معروف دارند چون توانایی‌های معروف جهانی است.
 
دبیر فدراسیون والیبال درباره خداحافظی شهرام محمودی از بازی‌های ملی گفت: تصمیم «شهرام» قابل احترام است. البته من با او صحبتی در این باره نکرده‌ام ولی ما کسی را به زور در تیم ملی نگه نمی‌داریم. این مسئله را هم می‌توان مدیریت کرد و باید دید مشکل شهرام محمودی چیست. به هر حال او جزو سرمایه‌های والیبال ایران است.
 
افشاردوست در مورد اعتراض تیم‌ها به نبود ویدیوچک به خصوص در بازی‌هایی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در بازی روز سه‌شنبه تصمیم بر این شد که ویدیوچک به ارومیه برود. ما در بازی سایپا و بانک سرمایه ویدیوچک نخواهیم داشت اما باشگاه‌ها باید خودشان سیستم ویدیوچک داشته باشند که این مسئله هم مستلزم در اختیار داشتن سالن اختصاصی است. سیستم ویدیوچک نهایتاً 200 میلیون تومان است و برای تیم‌هایی که چند میلیارد تومان هزینه می‌کنند، مبلغ بالایی نیست. متأسفانه برخی‌ها که عمری در ورزش بوده‌اند در این باره کدهای غلط می‌دهند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *