کارگاه نجاری در آتش سوخت

20:10 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۶۴۸
آتش سوزی کارگاه نجاری در محله خلازیل، با تلاش آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد.
کارگاه نجاری در آتش سوختبه گزارش گروه جامعه ،پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای آتش نشانی ایستگاه 81، 35، 22 و 82 به همراه تانكر آب را ساعت 4:45 بامداد امروز به بزرگراه آزادگان، محله خلازیل جنوبی رهسپار كرد.

به گفته بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران كه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، قسمتی از یك گاراژ 200 مترمربعی با كاربری كارگاه نجاری دچار آتش سوزی شده و كاملاً شعله ور بود.

وی با اشاره به اینکه سقف این کارگاه از نوع شیروانی ساخته شده و شعله های آتش در حال سرایت به كارگاه های مجاور بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق گاراژ و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات فردی، دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان كوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش كردند.

به گزارش آتش نشانی،این معاون منطقه تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران، در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *