محسن رضایی: خوزستانی ها غبار را نشانه بی وفایی و عدم صداقت دولتمردان می دانند

12:41 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۵۴۹
محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرامش از عملکرد دولتمردان انتقاد کرد و نوشت:اگر خوزستانی‌ها از غبار می‌نالند، برای آن است كه غبار را نشانه بی‌وفایی و عدم صداقت دولتمردان، می‌دانند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرامش از عملکرد دولتمردان انتقاد کرد و نوشت:

غبارِ بی‌وفايی‌ها

اگر خوزستانی‌ها از غبار می‌نالند، برای آن است كه غبار را نشانه بی‌وفایی و عدم صداقت دولتمردان، می‌دانند و می‌خواهند از دولتمردان خود، وفای به عهد و صداقت و عمل به وعده‌ها را ببینند كه اگر چنين می‌بود ده برابر این غبار را هم تحمل می‌كردند. از ياد نبريم كه مردم #خوزستان بحران‌هایی به مراتب سخت‌تر و سهمگين‌تر از اين غبارها ديده‌اند. 

ما در فاو تنها در يك شب پنج هزار نفر شیمیایی دادیم و رزمندگانمان عاشقانه از اروند عبور کردند، چون دروغ و وعده پوچ نمی‌شنيدند. شیمیایی برایشان شیرین بود؛ ولی غبار تلخ است چون نماد بی‌وفایی است.

 مشکلات را می‌توان صادقانه هم بازگو كرد و با روحيه_انقلابی و غير سياسي كارانه با فطرت‌های مردم سخن گفت؛ نه آن كه صورت مسأله را پاك و سفره‌های دولتمردان را از مردم جدا كنند.

محسن رضایی: خوزستانی ها غبار را نشانه بی وفایی و عدم صداقت دولتمردان می دانند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *