رقبای اصلی کسب بهترین بازیگر زن اسکار 2017 را بشناسید + عکس

12:00 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۹۲
رقابت امسال برای کسب اسکار در بخش های مختلف بسیار فشرده و سخت بوده و این فشردگی در بخش بهترین بازیگرا نقش اول زن امسال بسیار حساس است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم اسکار سال 2017 فردا شب برگزار می شود و برندگان مجسمه طلایی را به خانه خواهند برد.
 
رقابت امسال برای کسب اسکار در بخش های مختلف بسیار فشرده و سخت بوده و این فشردگی در بخش بهترین بازیگرا نقش اول زن امسال بسیار حساس است.
 
ایزابل هوپر 
ایزابل هوپر (او)
 
ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی که امسال جایزه گلدل گلوب را هم از آن خود کرد، برای بازی در فیلم "او" ساخته "پل ورهوفن" نامزد اسکار هم شده است.
 
هوپر چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار هالیوود ریپورتر گفته بود: نقش بزرگ وقتی در دستان کارگردانی بزرگ باشد نیازی نیست کاری کنید. تنها باید خودتان را به دتسان وی بسپارید تا شما را در مسیر درست هدایت کند.
 
اما استون در لالا لند
اِما استون (لالا لند)
 
اِما استون بازیگر جوان و صاحب عنوان هالیوود پیش از این برای این نقش در فیلم "لالا لند"  جایزه گلدن گلوب را برده و حالا برای بازی در این فیلم نامزد اسکار هم شده است. او در این فیلم نقش هنرپیشه جوانی را بازی می کند که عاشق یک نوازنده جاز می شود. او پیش از این هم برای بازی در فیلم «پرنده مَرد» (Birdman) نامزد اسکار شده بود.
 
روت نگا
روت نگا (دوست دار)
 
"روت نگا" برای بازی در فیلم Loving (دوستدار) امسال نامزد جایزه اسکار شده تا به عنوان چهره ای ایرلندی این شانس را داشته باشد تا مجسمه طلایی را به خانه ببرد.
 
وی در این فیلم نقش زن سیاه پوستی را بازی می کند که عشقش به مردی سفیدپوست سبب تغییر قانون منع ازدواج بین نژادی در ایالات متحده می شود.
 
وی در مصاحبه با اسکرین دیلی گفته بود: مهم ترین نکته در مورد نامزد شدن برای اسکار این است که مردم این فیلم را می بینند و این امید هست که به کارهای بیشتر دسترسی پیدا کنید و در یاد مردم بمانید.
 
مریل استریپ
مریل استریپ (فلورانس فاستر جنکینز)
 
شنیدن نام مریل استریپ و نامزدی او در اسکار دیگر کسی را شگفت زده نمی کند زیرا او به این نامزدی ها و گرفتن جایزه عادت کرده و این اتفاق برای پرافتخار ترین بازیگر سینمای جهان که 20 بار نامزدی اسکار را در اختیار دارد، اتفاق تازه ای نیست.
 
وی امسال در فیلمی برگرفته از واقعیت، نقش بیوه پولداری را بازی می کند که با وجود صدای بَدش یقین دارد که سرنوشتش آن است که خواننده اُپرا بشود.
 
ناتالی پورتمن
ناتالی پورتمن (جَکی)
 
یکی از اصی ترین شانس های اسکار را "ناتالی پورتمن" می دانند. وی امسال با بازی چشمگیر در نقش "جکی کِندِی"، همسر جان اف کندی، رئیس جمهور امریکا برای سومین بار در میان نامزدهای اسکار قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *