هر انقلاب با خون شهدا، رهبری علما و وحدت ملی زنده است

21:40 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۹۹۷
نماینده آیت ‌الله عیسی قاسم در ایران و نماینده شیعیان بحرین گفت: هر انقلاب با خون شهدا، رهبری علما و وحدت ملی زنده بوده و انگیزه، ایمان و اقدام از علت های بقای هر انقلاب است.
حجت ‌الاسلام و المسلمین عبدالله دقاق شامگاه چهارشنبه در سومین یادواره شهدای مهندس کاشان افزود: خون شهدا و حرکت مردمی از جمله علت های بقای هر انقلاب هستند و انقلاب ها در کشورهای اسلامی نیز بدون رهبری علما و وحدت ملی نمی‌ تواند به تنهایی موثر باشد.
وی تاکید کرد: حرکت مردمی حتی اگر گروهی باشد ثباتی ندارد و اگر حزبی و غیرمردمی باشد خاموش می‌ شود اما حرکت مردمی با خون شهدا اثرگذارتر و ماندگارتر است.
نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران افزود: انقلاب و نهضت اسلامی مرهون خون شهداست و این خون ها با رهبری علما نیازمند حفاظت هستند و اگر رهبری نباشد خون های ریخته شده پایمال خواهد شد.
وی که در حسینیه شهدای سپاه شهرستان کاشان سخن می گفت افزود: ملت بحرین هر 10 سال یک بار علیه آل خلیفه قیام می ‌کند ولی آل خلیفه با حمایت آمریکا و انگلیس برابر مردم می ایستد.
دقاق به استقرار پایگاه پنجم نظامی آمریکا و پایگاه نظامی انگلیس در بحرین اشاره کرد و گفت: آمریکا بزرگترین پایگاه نظامی خاورمیانه را در بحرین دارد و حتی نیروهای عربستان سعودی نیز در این کشور هستند.
وی تاکید کرد: ملت صبور و با ایمان بحرین به لطف خدا در این انقلاب استواراست و ثابت ‌قدم و مقاوم این انقلاب را ادامه خواهد داد.
عبدالله دقاق حمایت انگلیس، آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و امارات از آل خلیفه با حمله به شیخ عیسی قاسم را مورد اشاره قرار داد و گفت: آل خلیفه با حمایت آن ها تابعیت شیخ عیسی‌ قاسم را سلب‌ کرد و حتی تهمت پو لشویی در جمع‌آوری وجوهات شرعی خمس، زکات و صدقه را به او وارد کردند.
وی ادامه داد: آل خلیفه با تشکیل دادگاه علیه شیخ عیسی ‌قاسم می‌خواهد او را اخراج‌ کند ولی ملت زنده و شهید پرور بحرین با تجمع 24 ساعته اطراف منزل شیخ از وی حمایت و محافظت می‌ کند تا به دولت آل خلیفه اعلام کند آن ها تا آخرین نفس و قطره خونشان ایستادند و برای رسیدن به رهبر آنها آیت‌ الله شیخ قاسم با تانک‌های خود باید از آن ها بگذرند.
سومین یادواره شهدای مهندس دارالمومنین کاشان و مقاومت اسلامی با عنوان «لاله‌های شهر شما را به میهمانی فرامی‌خوانند» همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه 5 اسفند روز مهندس برگزار‌شد.
39 تن از مهندسان شهرستان کاشان در جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *