آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر می شود/ طرفداران این خواننده در وادی عشق وارد شوند + عکس

21:00 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۸۹۲
آلبوم جدید سالار عقیلی با عنوان "در وادی عشق" به زودی روانه بازار موسیقی کشورمان می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سالار عقیلی خواننده پرطرفدار موسیقی ایرانی پس از اینکه در شب هفتم بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد با مخاطبانش دیدار کرد، در جدیدترین سری فعالیت هایش یک آلبوم موسیقی با عنوان "در وادی عشق" را روانه بازار موسیقی کشورمان می کند.

آلبوم " در وادی عشق" از قطعه های " همه هست آرزویم" ، " در وادی عشق" ، " یاد یار" ، " خرابات الست" ، " یار من" ،‌  مقام جنگه را " ، " مقام مجنونی سحری " و " مه عیار" تشکیل شده است.

سالار عقیلی

در میان قطعه های آلبوم جدید عقیلی ، دو قطعه بدون کلام وجود دارد و همچنین در قطعه های "خرابات الست"  و " یار من " نیز از موسیقی خانقاهی بهره گرفته شده است.

کیوان کیانیان که آهنگسازی آلبوم "در وادی عشق" را انجام داده، در این اثر به عنوان سرپرست گروه و نوازنده تنبور نیز حضور دارد.

همچنین در جدیدترین آلبوم خواننده قطعه ماندگار " ایران" علیرضا عقیلی به عنوان نوازنده سه تار و عود ،‌ اشکان مرادی به عنوان نوازنده کمانچه، صفا شالپوش به عنوان نوازنده دف  و همایون نصیری به عنوان نوازنده بندیر و کوزه ساز نواخته اند.

سالار عقیلی

سالار عقیلی آثار خاطره انگیزی در کارنامه هنری خود به یادگار دارد که یکی از جدیدترین آثار او، قطعه "ایران " است که در چند وقت اخیر با صدای او به عنوان تیتراژ سریال تلویزیونی تاریخی " معمای شاه" از شبکه یک سیما پخش می شد.

 آلبوم " در وادی عشق" بهار سال جدید روانه بازار موسیقی کشورمان می شود.

" وطنم" ، " خوشه چین " ، " از تنهایی گریه مکن" و "‌ایران" از جمله پرطرفدارترین آثاری است که در کارنامه عقیلی دیده می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *