کشورهای اسلامی باید با انسجام سلاح هایشان را علیه رژیم تجاوزگر نشانه بگیرند

23:26 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۵۵۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس علمای فلسطین با اشاره به رویکرد رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی باید با انسجام سلاح هایشان را علیه رژیم تجاوزگر نشانه بگیرند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ شیخ حسین محمدقاسم، رئیس علمای فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: متأسفانه ملت فلسطین در ادوار مختلف مورد تعرض و بدترین شکنجه ها و رفتارها از سوی صهیونیست ها قرار گرفتند ولی هنوز در سرزمین خودشان مقاومت می کنند.

وی ادامه داد: ملت فلسطین بارها مورد تعرض و تخریب خانه هایشان قرار گرفته اند و هیچ وقت به مقاومت قوی خودشان پایان نداده اند زیرا بزرگان به ما یاد دادند که هیچ وقت از یک وجب از خاکمان دست نکشیم و قطعا در این عرصه کوتاه نخواهیم آمد زیرا همه سرزمین فلسطین یک عقیده و یک ایدئولوژی یکسان و منسجم است و ما به فرزندانمان مقاومت  علیه دشمنان را یاد می دهیم.

رئیس علمای فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی نه تنها به دنبال اشغال فلسطین بود بلکه هدف اصلی این رژیم گرفتن کل منطقه بود از این رو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال 52 اعلام کرد که آنها به دنبال تجزیه منطقه هستند.

وی تصریح کرد: قطعا مشکلات کنونی در عرصه منطقه و کشورهای اسلامی با سیاست و گفتگو حل خواهد شد تا پس از آن ما سلاح های خودمان را همگی علیه کشور تجاوزگر نشانه بگیریم؛ از طرفی دیگر به جای  آنکه تنها به دنبال دفاع در برابر رژیم صهیونیستی باشیم، باید به دنبال تجزیه و نابودی این رژیم باشیم.

رئیس علمای فلسطین تصریح کرد: به طور حتم قدس تنها مربوط به فلسطین نیست بلکه مربوط و مرتبط با تمام مسلمانان و کشورهای اسلامی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *