امدادرسانی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش به گرفتار شدگان در سیل شرق کشور

14:32 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۴۱۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
یگان‌ها و تجهیزات مهندسی شرکت کننده در یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) به یاری گرفتارشدگان در سیل در مناطق مرزی شرق کشور شتافتند.
امدادرسانی سپاه به سیل زدگان
به گزارش گروه سیاسی ، در پی بارش‌های شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق مرزی شرق کشور، یگان‌های شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم(ص)_11 نیروی زمینی سپاه به یاری گرفتارشدگان در سیل در مناطق مرزی شتافتند.

بنابر این گزارش از دقایق اولیه وقوع سیل و قطع راه‌های مواصلاتی روستاهای مرزی با دستور سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان شرکت کننده در رزمایش به همراه تجهیزات مهندسی و نفربرها به یاری گرفتارشدگان در سیل شتافته و توانستند محصورشدگان در سیل را نجات داده و به مناطق امن و بی خطر انتقال دهند.

در ادامه روند کمک رسانی به سیل زدگان بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و پتو بین آنان توزیع شد.

گفتنی است در پی وقوع بارش‌های شدید در استان‌های مختلف کشور و وقوع سیل، بهمن و قطع ارتباط خطوط مواصلاتی، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در ابلاغی به تمامی فرماندهان نیروها و سپاه‌های استانی مأموریت داده بود با تمام توان و امکانات مهندسی و آمادی، ترابری، امدادی و نیروی انسانی به یاری مردم شتافته و در جهت رفع نگرانی و مشکلات آنان عمل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *