از ناکامی جوان‌های استقلال تا پاشنه آشیلی به نام «پادووانی»/ منصوریان از کی‌روش چه چیزی یاد گرفته؟

10:20 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۲۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال در یک بازی ضعیف مقابل الاهلی امارات مغلوب شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در اولین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاهلی امارات با نتیجه 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

این مسابقه نکاتی رابه دنبال داشت که در ادامه به 10 مورد از آنها اشاره شده است.

1- استقلالی‌ها در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتند. بازیکنان این تیم به قدری پراشتباه ظاهر شدند که تیم الاهلی حاکم بی چون و چرای توپ و میدان بود و بازیکنان استقلال در لاک دفاعی فرو رفته بودند و نمی‌توانستند مقابل حملات خطرناک بازیکنان الاهلی مقاومت کنند.

2- رحمتی در 2 گلی که دریافت کرد مقصر بود. خصوصا گل دوم که می‌توانست عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد. بزرگترین ضعف رحمتی در خروج از دروازه‌ است و شب گذشته هم روی 2 ارسال دروازه‌اش باز شد. با این حال کاپیتان استقلال یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و بارها دروازه تیمش را نجات داد.

3- بدون شک میلاد زکی‌پور ضعیف‌ترین بازیکن استقلال بود. بازیکنان الاهلی هم که متوجه نقطه ضعف استقلال شده بودند بارها از سمت چپ آبی‌ها نفوذ کردند. اوج اشتباهات پی‌درپی زکی‌پور در گل اولی بود که استقلال دریافت کرد. جالب این که این بازیکن تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت.

4- کاوه رضایی هم در طول 90 دقیقه در جریان بازی قرار نداشت. بهترین گلزن استقلالی‌ها در لیگ برتر توسط بازیکنان الاهلی مهار شده بود و باز هم منصوریان هیچ برنامه‌ای برای حل این مشکل نداشت.

5- امید ابراهیمی بهترین بازیکن استقلال در بازی شب گذشته بود. بازیکن ملی‌پوش استقلال به جز گل زیبایی که به ثمر رساند دوندگی زیادی در طول 90 دقیقه داشت و توانست تا حدود زیادی وظابفش را به خوبی انجام دهد.

6- نورافکن و برزای هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. 2 بازیکن جوان استقلال که در چند بازی گذشته از بهترین بازیکنان این تیم بودند در بازی مقابل الاهلی اشتباهات زیادی داشتند.

7- در نیمه دوم وضعیت استقلال بهتر شد و از دقیقه 50 تا 75 موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت. به خصوص موقعیتی که فرشید اسماعیلی داشت اما نتوانست از آن استفاده کند.

8- مهمترین مشکل استقلال در بازی مقابل الاهلی و حتی در بسیاری از مسابقات لیگ برتر این است که این تیم نحوه دفاعی بازی کردن را نمی‌داند. ای کاش منصوریان که تلاش می‌کند از کی‌روش الگوبرداری کند حداقل از سیستم‌های دفاعی این مربی هم چیزهای بیشتری می‌آموخت.

9- از زمانی که پادووانی به خط دفاعی استقلال اضافه شده هیچ کمکی به این تیم نکرده است. شاید اگر مجید حسینی در کنار رابسون قرار می‌گرفت خط دفاعی استقلال وضعیت بهتری پیدا می‌کرد.

10- استقلالی‌ها هنوز شانس این را دارند که با کسب امتیازات لازم در بازی‌های بعدی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
 
انتهای پیام/


مجتبی
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
مشخصا این حرفا واقعیت نداره
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
من بازی را دیدم حرفهای فوق واقعیت دارد از جمله اینکه زکی پور ضعیف ترین بازیکن میدان بود اما تعویض نشد ازجمله اینکه رحمتی در خروج از دروازه مشکل دارد و روی دو گل مقصر بود و.......... بجز ابراهیمی بقیه بازیکنان ضعیف کار کردندخصوصا زکی پور . برزای. قربانی. کاوه و حیدری
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *