بازیگران جدید میهمان "محله گل و بلبل" نوروزی می شوند/سبک زندگی در نوروز پررنگ تر می شود + عکس

13:00 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۵۴۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نویسنده مجموعه تلویزیونی"محله گل و بلبل" با اشاره به اینکه در قسمت های ویژه نوروز مجموعه "محله گل و بلبل" موضوع سبک زندگی پررنگ تر می شود ،‌ از حضور بازیگران جدید در این قسمت ها سخن گفت.
محمد درویشعلی پور  نویسنده مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در قسمت هایی از مجموعه "محله گل و بلبل" که برای نوروز آماده می کنیم،‌ یک سری شخصیت به مجموعه اضافه می کنیم و تصمیم داریم مخاطبان را غافلگیر کنیم.

وی ادامه داد: شخصیت های جدیدی که به مجموعه "محله گل و بلبل" اضافه می شوند، بازیگرهای میهمانی هستند که در 15 قسمت ویژه نوروز در این برنامه می مانند.


درویشعلی پور  تصریح کرد: حال و هوای نوروز و فصل بهار در "محله گل و بلبل" ویژه نوروز وجود دارد اما بیشتر، مسائل مربوط به آن دیده می شود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: مسائل مربوط به نوروز به این معنا است که تغییر فصل چندان برای ما اهمیت ندارد بلکه اتفاق هایی که به طور معمول در نوروز اتفاق می افتد مانند دید و بازدید، عیدی گرفتن ، عیدی دادن و چشم هم چشمی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.


نویسنده مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" توضیح داد: در این روند همچنین مواردی مانند سفر رفتن ها که این روزها زیاد شده و دید و بازدیدها را تحت الشعاع قرار داده مورد توجه قرار می دهیم و تلاش می کنیم تا به یک سری از اتفاق هایی که در زندگی رخ می دهد و همچنین مسائلی که قابلیت پخش در تمام فصل ها را داشته باشد،‌بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت های ویژه نوروز "محله گل و بلبل" سبک زندگی پررنگ تر از فضای مجازی می شود البته فضای مجازی هم در کنار این موضوع همچنان وجود دارد.


گفتنی است، در مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" به کارگردانی احمد درویشعلی پور  و نویسندگی محمد درویشعلی پور هنرمندانی همچون داریوش فرضیایی به عنوان مجری و بازیگر نقش اصلی، عموپورنگ،‌ امیر محمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، امیر سهیلی،‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی،‌ آرش میراحمدی،‌ سارا خوئینی ها،‌ نعیمه نظام دوست،‌ مجید صیادی و ملیکا شریفی نیا به ایفای نقش می پردازند. 

این مجموعه هر روز ساعت 18:55 روی آنتن شبکه دو سیما می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *