رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقایسه مدیریت "آل سعود" و آخوندی در جلسه استیضاح(!)

9:59 - 01 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۴۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: چه فرقی بین فاجعه منا و حادثه برخورد دو قطار در سمنان وجود دارد هر دو حادثه ای غمگین بودند که منجر به کشته شدن جمعی از هموطنانمان شدند از این رو همانگونه که امروز آل سعود لیاقت و کفایت اداره حرمین شریفه را ندارد آخوندی نیز لیاقت و کفایت لازم برای اداره وزارت راه و شهرسازی را ندارد.

آخوندی لیاقت و کفایت اداره وزارت راه و شهرسازی را ندارد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی اظهار کرد: ما درجلسه امروز تلاش داریم که بگوییم آخوندی صلاحیت حضور در وزارت راه و شهرسازی را ندارد.

وی افزود: چه فرقی بین فاجعه منا و حادثه برخورد دو قطار در سمنان وجود دارد هر دو حادثه ای غمگین بودند که منجر به کشته شدن جمعی از هموطنانمان شدند از این رو همانگونه که امروز آل سعود لیاقت و کفایت اداره حرمین شریفه را ندارد آخوندی نیز لیاقت و کفایت لازم برای اداره وزارت راه و شهرسازی را ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: آخوندی در سیاست گذاری و اجرای زیر ساخت ها در حیطه عمرانی دچار مشکل است و در ابعاد مختلف اجرایی اقدامات لازم را انجام نداده است.

علیرضا بیگی خاطر نشان کرد: امروز لوکوموتیوهای جمهوری اسلامی ایران مربوط و مسئولیتش برعهده سعیدی نژادی است که مدیریت کشتی رانی ایران را برعهده دارد و این جای سوال دارد از این رو آخوندی باید در رابطه با این موضوعات جواب و پاسخ دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *