رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاخیر طولانی پرواز مشهد-تهران؛ فاجعه مدیریتی و ساماندهی

22:34 - 30 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۱۳۳۱
دیروز 4 ساعت و امروز تا این لحظه 8 ساعت داخل هواپیما نشسته ایم اما نه از پرواز خبری هست نه از کنسلی و نه از توضیح قانع کننده ای درباره علت این فاجعه مدیریتی و ساماندهی!
به گزارش گروه فضای مجازی ؛ بیش از 28 ساعت از تاخیر در پرواز مشهد-تهران ماهان که حقیر نیز در آن حضور دارم می گذرد؛ دیروز 4 ساعت و امروز تا این لحظه 8 ساعت داخل هواپیما نشسته ایم اما نه از پرواز خبری هست  نه از کنسلی و نه از توضیح قانع کننده ای درباره علت این فاجعه مدیریتی و ساماندهی!

آب هواپیما تمام شده  برق برای دقایقی قطع شده و تعداد قابل توجهی از افراد مسن با مشکلات مهم جسمی مواجه شده اند به گونه ای که اورژانس تا داخل هواپیما کشانده شده. غیر از این چند هواپیمای دیگر هم هستند که به اوضاع مشابهی دچارند.

همه  اینها به کنار؛ یک مسافر فرانسوی داخل هواپیما حضور دارد که از همان ابتدای کار متعجبانه و با خنده به اوضاع می نگرد؛ تصور میکنم او به احتمال فراوان گمان میکند سیستم مدیریت راه ها از آقای آخوندی گرفته تا پایین ترینشان در شرکت ماهان نمایشی ترتیب داده اند تا مسافران را سورپرایز و شادمان کنند. و الا بعید است که او سیستمی را دیده باشد که چنین فاجعه ای به بار بیاورد و کک کسی هم برای بازخواست موثر مدیران مربوطه نگزد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *