آقایی که عمله فتنه 88 بوده از "آشتی ملی"صحبت می کند/مردم با این‌ها قهر کردند و از این‌ها متنفر شدند

14:21 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۸۴۰
امام جمعه مشهد مقدس گفت: 9 دی 88 نشان داد بخش عظیمی از 13 میلیون نفری که به سران فتنه رأی داده بودند به صحنه آمدند و ابراز نفرت و برائت کردند.
آِیت الله علم الهدی
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "مردم گله‌مندند"، گفت: 3 بار مقام معظم رهبری این جمله را تکرار کردند؛ ایشان فرمودند "مردم از تبعیض، کم‌کاری، پیشرفت نکردن کار و بی‌اعتنایی به مشکلاتشان گله‌مندند"؛ امسال سال اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی بوده است، مسئولان گزارش بدهند که در اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند.

امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: قبلاً بسیاری از مسائل فناوری‌هایمان مخصوصاً در صنعت نفت به‌وسیله خودمان اداره می‌شد اما الآن دیگران آن‌ها را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری با اینکه 3 بار فرمودند مردم گله‌مندند، شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به تشخیص گزارشگران داخلی و خارجی 70 درصد بیشتر از سال گذشته بود.

آیت الله علم‌الهدی با طرح این پرسش که مردم چه می‌خواهند، گفت: همه از مشکل معیشت، بیکاری جوانان، گران شدن اجناس و از اینکه بعضی خانواده‌ها حتی به اولیات زندگی دسترسی ندارند گله‌مندند اما با تمام این‌ها مردم 70 درصد بیشتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

وی تصریح کرد: مردم چه چیزی در این انقلاب می‌بینند که روزبه‌روز بیشتر وابسته می‌شوند؛ مردمی که در راهپیمایی شرکت کردند اکثراً کسانی هستند که امام(ره)، جنگ تحمیلی و جنایات رژیم شاهنشاهی را ندیدند، چشم‌باز کردند و این انقلاب را دیدند و در بستر این انقلاب رشد کردند.

امام جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: این مردم روزبه‌روز دل‌بستگی‌شان به انقلاب بیشتر می‌شود، مردم دین می‌خواهند، مردم به دینشان علاقه‌مند هستند؛ دین مردم در این انقلاب است و مردم برای دفاع از دینشان پای این انقلاب ایستاده‌اند، این مردم در این خواسته همه باهم یکی هستند، ممکن است مردم در سلایق و نظریات سیاسی اختلاف‌نظر داشته باشند و یا امثال بنده را نپسندند و نخواهند اما مردم دینشان را می‌خواهند و دین باعث پیوند مردم شده است و این مردم از هم جداشدنی نیستند.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: آقایی که عمله فتنه 88 بوده از "آشتی ملی" صحبت می کند؛ آشتی ملی یعنی چه؟ مگر ملت باهم قهرند؟ راهپیمایی 22 بهمن را ندیدید؟ جریانی که پیروز انتخابات را نپذیرفت و به دنبال این بود که با سفارش اوباما و انگلیس و رسانه‌ها مردم را به خیابان بیاورد تا غربی‌ها بیایند برای انتخابات ما تکلیف تعیین کنند، مردم با این‌ها قهر کردند و از این‌ها متنفر شدند و در راهپیمایی 9 دی انزجار خود را اعلام کردند.

وی افزود: مردم و رهبری 8 ماه صبوری کردند ولی دیدند روزبه‌روز جنگ این‌ها با نظام و انقلاب بیشتر می‌شود، این‌ها عددی نیستند که مردم با این‌ها آشتی کنند، به فرموده مقام معظم رهبری این‌ها قطره‌ای در دریای ملت هستند؛ این‌ها در سال 88 راهپیمایی 22 بهمن را تحریم کردند و 25 بهمن راهپیمایی برگزار کردند.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: مشکل ما این است که جریان‌های سیاسی خیال می‌کنند اگر عده اندکی برای آن‌ها کف و هورا زدند و در اطرافشان بودند، این‌ها مردم هستند؛ دین در انقلاب و نظام یک مظهر بیشتر ندارد و آن ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری است، زیرا ملاک مشروعیت و دینی بودن نظام ایشان هستند.

وی افزود: اگر تنفیذ مقام معظم رهبری نباشد، رئیس‌جمهوری حتی 90 درصد رأی مردم را هم بیاورد شرعی نیست.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه جریان‌های سیاسی حسابشان را در این نظام مشخص کنند، گفت: جریان‌های قدرت یاب و فرصت‌طلبی که هرگاه انتخاباتی نزدیک می‌شود گارد می‌گیرند، این را بفهمند که اگر با زاویه داشتن با رهبری بخواهند وارد عرصه شوند مردم مشت بر دهانشان می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند ژست مصنوعی مقوایی و آکادمیک به خودشان بگیرند و در مقابل رهبری اعلام زاویه کنند این را بدانند جز ذلت و فلاکت و بدبختی از این مردم چیزی نخواهند دید.

امام جمعه مشهد افزود: بنی‌صدر ملعون کجاست، همه‌جا عربده می‌کشید که 11 میلیون نفر به من رأی دادند؛ مردم ممکن است برای مصالح نظام به کسی رأی بدهند اما در اولین مرحله‌ای که احساس کنند با رهبری زاویه دارد، دشمن شماره یک او می‌شوند.

وی تأکید کرد: 9 دی 88 نشان داد بخش عظیمی از 13 میلیون نفری که به سران فتنه رأی داده بودند به صحنه آمدند و ابراز نفرت و برائت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه 38 سال عمر این انقلاب نشان داده مردم فساد و زاویه با رهبری و ژست‌های دروغین را به‌خوبی می‌شناسند، گفت: سفره دین از زیر پای جوان‌های این مردم با ترویج فحشا و مفاسد قابل‌جمع شدن نیست.



ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
مرحبا به ناصرنا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *