رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهیدی که معجزه انقلاب است+عکس

6:53 - 30 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۷۸۳
رهبر انقلاب اسلامی درباره این شهید والامقام فرمودند:«در عملیات خیبر، قبل آن در عملیات فتح‌المبین، این جوان یک فرمانده‌ زبده‌ نظامی است که میتواند یک لشکر را، در بعضی جاها یک قرارگاه را حرکت بدهد و هدایت کند و کار کند. اینها معجزه‌ی انقلاب است.»
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، پایگاه حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اقدام به بازنشر سخنانی درباره شهید والامقام دفاع مقدس شهید باکری در قالب فتوخبر کرده که از ایشان به عنوان معجزه انقلاب یادشده است.

شهیدی که معجزه انقلاب است+عکس

رهبر انقلاب اسلامی درباره این شهید والامقام فرمودند: «دفاع مقدّس وسیله‌ای شد برای اینکه استعدادهای مکنون در انسانها، به شکل عجیبی بُروز کند. …مثلاً شهید باکری؛ ایشان در آغاز جنگ یک جوان دانشجو است که تازه فارغ‌التحصیل شده؛ حالا چند ماه یا یک مدتی هم در پادگانها گذرانده، بعد هم به دستور امام که [گفتند] از پادگانها بیایید بیرون، آمده بیرون؛ مثلا مهر ماه سال ۵۹ شهید باکری یک چنین حالتی دارد. بعد شما نگاه کنید در عملیات بیت‌المقدس، در عملیات خیبر، قبل آن در عملیات فتح‌المبین، این جوان یک فرمانده‌ زبده‌ نظامی است که میتواند یک لشکر را، در بعضی جاها یک قرارگاه را حرکت بدهد و هدایت کند و کار کند. این عجیب نیست؟ این معجزه نیست؟ اینها معجزه‌ی انقلاب است.» ۱۳۹۲/۹/۲۵




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *