رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید مجلس به افزایش اعتبارات نهادهای حمایتی/ حمایت از نیازمندان با اولویت زنان سرپرست خانوار

8:16 - 27 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۹۷۵
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 96، مجلس تاکید ویژه ای به موضوع افزایش اعتبارات نهادهای حمایتی دارد.

تاکید مجلس به افزایش اعتبارات نهادهای حمایتی/ حمایت از نیازمندان با اولویت زنان سرپرست خانوارعلی اکبری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: آثار فعالیت خیرین در روستاهای دور افتاده کشور به خوبی مشهود است.

وی افزود: برای آبادانی روستاها دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و خیرین و نهادهای حمایتی باید در کنار دولت باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه ویژه نمایندگان مجلس به موضوع اقشار آسیب پذیر در بودجه سال 96 اظهارکرد: یکی از مزیت های برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 دولت توجه ویژه به قشر آسیب پذیر جامعه است.

اکبری تاکید کرد: در این بودجه به موضوع مددجویان نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور توجه شده و برای مستمری های آنها نیز تصمیمات جدیدتری اتخاذ شده است.

وی توجه به نهادهای حمایتی را عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در صورت توجه به نهادهای حمایتی می توانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی از زنان سرپرست خانوار اذعان کرد: توجه به زنان سرپرست خانوار و تامین نیازهای آنها از سوی نهادهای حمایتی می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی شود.

اکبری تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار جزو آسیب پذیر ترین اقشار جامعه به حساب می آیند و حمایت از آنها باید در دستور کار تمام نهادهای حمایتی قرار گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *