رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش جهانگیری به "تحریم موشکی"

15:04 - 26 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۸۸۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: همان کسانی که دشمنان ملت ایران را به موشک و سایر تجهیزات مجهز می‌کردند، ایران را به خاطر ساخت موشک تحریم می‌کنند.

واکنش جهانگیری به به گزارش گروه سیاسی ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (سه شنبه) در مراسم اختتامیه نخستین جایزه ایثار و رسانه که در تالار وحدت برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، از انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس، خانه فرهنگ و ایثار و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر برگزاری این مراسم قدردانی کرد.


وی با تاکید براینکه سیاست‌گذاری موثر و کارآمد در حوزه فرهنگ باید به کاهش تصدی گری دولت و افزایش نقش نهادهای مدنی تخصصی و صنفی منجر شود، گفت: سیاست گذاری موثر باید به گونه‌ای باشد که شاهد جلب مشارکت نخبگان در حوزه تحول فرهنگی و اصلاح فرآیندهای فرهنگی باشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: جشنواره‌های فرهنگی، علمی و تخصصی زمانی بیشترین تاثیر را خواهد داشت که با مشارکت و حمایت بخش‌های تخصصی برگزار شود و ذینفعان اصلی در ارزیابی کار مشارکت داشته باشند.

جهانگیری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همانند سایر اقدامات موثر نظیر ترویج فرهنگ جامعه سالم، حفاظت از محیط زیست، فرهنگ مطالعه، فرهنگ دین و اخلاق، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و نظایر آن زمانی موفق خواهد بود که در سنجش و داوری امور، بیش از آنکه دولت نقش داشته باشد، نهادهای مدنی و صاحب نظران ذیربط نقش آفرینی کنند و دولت به عنوان حامی و پشتیبان حضور داشته باشد و نه بعنوان متصدی و مجری.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: عرصه ایثار و فداکاری بعنوان اصلی‌ترین و یکی از مهمترین پایه‌های مقوم سازی فرهنگ و اجتماع می‌تواند مناسب‌ترین زمینه برای حضور نهادهای مدنی باشد و خوشبختانه در این جشنواره آنطور که گزارش داده‌اند، تمام مراحل و اقدامات توسط نهادهای مدنی برخاسته از این حوزه و صاحب نظران این بخش انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *