آشتی ملی در کشور ما موضوع ندارد + فیلم

16:47 - 25 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۴۲۶
خبرگزاری میزان-الله آملی لاریجانی با بیان اینکه هیچ مخالفتی با مقولاتی نظیر صلح و آشتی ملی ندارد، طرح مسائلی مانند «لزوم آشتی ملی» را نادرست دانست و گفت: مردم فهیم و بصیر ما در جایی که بحث منافع و امنیت ملی مطرح است، هیچ اختلاف اساسی و تفرقه ای ندارند که نیازمند آشتی ملی باشند لذا این بحث موضوع ندارد.
رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به طرح برخی مسائل نظیر «آشتی ملی» در روزهای اخیر، تاکید کرد: آشتی ملی در جایی موضوعیت دارد که اختلافات اساسی وجود داشته باشد. میان مردم فهیم و بصیر ما چه اختلاف و تفرقه ای هست که نیازمند آشتی ملی باشند؟ هیچ کس منکر وجود اختلاف سلایق نیست اما همه می بینیم وقتی بحث منافع و امنیت ملی مطرح است، همه مردم اختلاف سلیقه را کنار می گذارند و در کنار یکدیگر هستند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه تکرار مباحث مطرح شده در رسانه های بیگانه پیرامون آشتی ملی توسط مدعیان تحلیل سیاسی در داخل کشور عجیب است، خاطر نشان کرد: برخی گفته اند که رئیس قوه قضاییه با آشتی ملی مخالف است. من قطعا مخالف آشتی، صلح و دوستی نیستم اما بحث بر سر این است که آشتی ملی در حال حاضر موضوع ندارد، مردم با هم قهر نیستند که نیازمند آشتی ملّی باشد.


[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

دانلود

رئیس قوه‌‌قضائیه: با آشتی ملی مخالف نیستم اما موضوعیت ندارد + فیلم

رئیس قوه‌‌قضائیه: با آشتی ملی مخالف نیستم اما موضوعیت ندارد + فیلم


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *