نجات کودک 9 ساله از مخفیگاه مرد آدم ربا

11:52 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۸۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان زهک از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهی اين شهرستان در شناسايی و دستگيری عامل آدم ربايی خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ محمد محمدی منش، گفت: در پی کسب خبری از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن پسر بچه 9 ساله در شهرستان "زهک" تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی بوده است.

محمدی منش تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی را در بیابان های نزدیک مرز، شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند.

نجات کودک 9 ساله از مخفیگاه مرد آدم ربا

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هر گونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.
 


برچسب ها: آدم ربایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *