رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شاید آثارم را مخاطبان دوست نداشته باشند/ هدفم ایجاد یک جریان در اندیشه است

15:00 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۵۵۸
رسول زاده با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش تا بهار مراحل تولید خود را طی می کند گفت: هدف من در زمینه موسیقی و ترانه ایجاد یک جریان در اندیشه است.
کامران رسول زاده خواننده آهنگساز و ترانه سرا در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برای آلبوم جدیدم در حال گردآوری آثار هستیم و در واقع هم اکنون در مرحله تولید و انتخاب آثار به سر می بریم.

وی ادامه داد: قطعه های آلبوم جدیدم را از بین کارهایی ساختم که، انتخاب می کنیم چرا که بسیاری از آثارم به صورت رسمی ارائه نشده است و به همین جهت از بین آن ها یک مجموعه را انتخاب کرده ام.

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: فکر می کنم مراحل تولید آلبوم جدیدم تا بهار زمان ببرد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: آهنگسازی قطعه های آلبوم جدیدم را خودم انجام داده ام البته اگر در این فاصله اتفاق ویژه ای رخ بدهد و کار خوبی را از دوستان بشنوم ، امکان همکاری وجود دارد.

رسول زاده توضیح داد: اما به طور کلی به دلیل اینکه آثار من از یک خط محتوایی منحصر به خودم برخودار است و با فضای شعرها و دیگر آثارم منطبق است ،‌من خیلی به فضای بازار توجهی ندارم و همچنین آن چیزی که در ذائقه مردم اتفاق می افتاد و موسیقی بازار هدف من نیست.

خواننده آلبوم"دستای نامحرم" یادآور شد: هدف من در موسیقی و در زمینه ترانه ایجاد یک جریان در اندیشه است چرا که فکر می کنم ممکن است این جریان در گذشت زمان به موسیقی کمک کند و به گوش مخاطبان آگاهی بخشی داشته باشد.

وی همچنین گفت: فکر می کنم شاید آثاری از جنس آثار من چندان مورد قبول مخاطبان عام واقع نشود و شاید پس از مرگم یک اتفاق تاثیر گذار در مسیری که ترسیم کرده بودم ، رخ بدهد.

رسول زاده خاطرنشان کرد: قطعه "زمستون زمستون به تو عاشقم" را آماده کرده بودم که تصمیم داشتم پیش از کنسرت بهمن آن را پخش کنم اما اتفاق تلخی که برای هموطنان آتش نشان ما در ساختمان پلاسکو رخ داد،‌ به طور کلی نطق مرا کور کرد چرا که فکر می کنم تلخی این حادثه همه چیز را تغییر داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *