طنین آثار خاطره انگیز حامی در یک شب زمستانی/ آلبوم جدید خواننده پاپ چه زمانی منتشر می شود؟

15:00 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۳۷۵
حامی خواننده موسیقی پاپ در شب های 7 و 8 اسفند با مخاطبانش در تهران دیدار می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، حمید حامی خواننده موسیقی پاپ در نخستین شب های آخرین ماه سال با مخاطبان موسیقی پاپ دیدار می کند.

حامی در اجرای قبلی خود که در شب یلدا برگزار شده بود، قطعه های خاطره انگیزی را روی صحنه برده و طرفدارانش را به وجد آورده بود.

حامی چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: آلبوم "یک لحظه عاشق شو" اسفند ماه سال 1392 منتشر شده بود و اگر براساس برنامه ریزی ها آلبوم جدید در اردیبهشت منتشر شود، این فاصله زمانی سه سال و دو ماه می شود.

خواننده آلبوم " فقط نگاه می کنم" در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: بعد از اینکه آلبوم جدیدم را منتشر کنم، اگر خدا بخواهد اواخر سال آینده هم آلبوم دیگری را منتشر خواهم کرد که الان در حال تهیه و تولید آن هستم و یکی دو اثر آن در زمره کارهایی محسوب می شود که پیش تر منتشر شده و مخاطبان آن ها را شنیده اند.

وی توضیح داد: این قطعه ها چندان هم آکوستیک نیست البته من نسبت به سایر کارهایی که در بازار وجود دارد، بیشتر از سازهای زنده در کارهایم استفاده می کنم اما این آلبوم ترکیبی از حضور آهنگسازانی است که هم کار الکترونیک انجام می دهند و هم آهنگسازانی که کارهای آکوستیک دارند.

حامی با اشاره به فضای حاکم در اثر دیگر خود، یادآور شد: اثر بعدی ام براساس قولی که داده بودم، فضای دهه 50 را دارد که بابک بیات هم در آن مکتب کار می کرد و این آلبوم تقریبا به طور کامل آکوستیک است و شبیه به آلبوم "دو نیمه رویا" و آلبوم هایی از آن دست است.
وی افزود: فکر می کنم کارهای مربوط به این آلبوم را هم تا اواخر بهمن ماه انجام دهم و فقط میکس و مستر آن باقی بماند که امیدوارم میکس و مستر هم تا اواخر فروردین ماه انجام شود.

خواننده آلبوم "آ خدا" خاطرنشان کرد: در زمینه آهنگسازی قطعه های آلبوم جدید نیز موسیقی بیشتر قطعه ها را خودم ساخته ام اما با دوستانی مانند رضا تاجبخش، داریوش صالح پور، امیر میلاد نیکزاد و محمد رضا چراغعلی همکاری داشته ام اما به هر ترتیب با دوستانی فعالیت می کنم که پیش تر هم سابقه همکاری با آن ها را داشته ام.

حامی 7 و 8 اسفند ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *