رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"انقلاب اسلامی ایران" تبلیغات منفی علیه مسلمانان را خنثی کرد

15:11 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۲۹۱
وزیر فدرال در امور بین ایالتی پاکستان گفت: انقلاب اسلامی ایران تبلیغات منفی علیه اسلام را خنثی کرد و مردم جهان دانستند، چهره خشنی که توسط طالبان و داعش نشان داده می‌شود، ارتباطی با مسلمانان ندارد.
به گزارش سرویس بین الملل ریاض‌حسین‌پیرزاده، وزیر فدرال در امور بین ایالتی پاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام کشورهای اسلامی است.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران تأثیرات عمیق روی پاکستان گذاشت و مردم این کشور به مبارزه با افراط‌گرایی برخاستند.
 
پیرزاده تأکید کرد: مردم پاکستان حفظ وحدت،آزادی و برابر همچنین تسلیم نشدن در برابر فرقه‌گرایی را مرهون منت انقلاب اسلامی ایران هستند.
 
وزیر دولت مرکزی پاکستان اظهار داشت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران وحدت و یکپارچگی بود که متأسفانه در کشور ما به آن عمل نمی‌شود.
 
وی افزود: بسیاری از گروه‌ها در پاکستان مدعی پیروی از انقلاب ایران هستند اما آنطور که مردم این کشور با وحدت از رهنمودهای امام خمینی پیروی کردند عمل نمی‌کنند که این یک ضعف بزرگ است.
 
ریاض‌حسین‌پیرزاده اظهار داشت: انقلاب ایران نه تنها بر پاکستان بلکه بر تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان تأثیر گذاشت.
 
پیرزاده تصریح کرد: امام خمینی با تحمل تبعید، دوری از وطن و مشکلات زیاد انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و ما وظیفه داریم آرمان‌های ایشان که شامل فرهنگ انقلاب می‌شود را حفظ کنیم.
 
وزیر فدرال پاکستان در امور ایالتی گفت: انقلاب اسلامی ایران محدود به گذشته و مقطعی نبود بلکه بعد از امام خمینی ادامه پیدا کرد و آیت‌الله‌خامنه‌ای سکان کشتی انقلاب را به دست گرفتند و ما باید از ایشان پیروی کنیم.
 
وی افزود: ما باید انقلاب را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم و همانطور که آیت‌الله‌خامنه‌ای با رهنمودهای خود سبب پیشرفت ایران در عرصه‌های بین المللی شدند ما نیز باید در این زمینه کوشا باشیم.
 
وزیر دولت مرکزی پاکستان تأکید کرد: انقلاب اسلامی امام خمینی فقط متعلق به ایران نیست بلکه به تمام مسلمانان تعلق دارد بنابراین همه باید با وحدت و یکپارچگی راه انقلاب را ادامه دهیم.
 
پیرزاده ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تبلیغات منفی علیه اسلام را خنثی کرد و مردم جهان دانستند که چهره خشن اسلام که توسط طالبان و داعش نشان داده می‌شود ارتباطی با مسلمانان ندارد.
 
وی افزود: روابط 2 کشور در حال گسترش یافتن است که نتیجه پیوند عمیق مردم پاکستان با انقلاب اسلامی ایران است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *