دستگاه‌های اجرایی مکان‌های گردشگری را حمایت کنند

5:05 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۸۴۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مکان‌های گردشگری را حمایت کنند گفت: خرج کردن ادارات و نهادها در این حوزه‌ها ریخت و پاش و هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.
علی اکبر پرویزی
به گزارش گروه سیاسی ، سید علی‌اکبر پرویزی در حاشیه مراسم افتتاح هتل 3 ستاره سپهر بیرجند اظهار داشت: با وجود اینکه خراسان جنوبی در مسیر تردد زائران امام هشتم (ع) قرار دارد توسعه صنعت و گردشگری در استان بسیار اهمیت دارد و کار بسیار سختی است.

وی افزود: در این راستا باید دستگاه‌های متولی مانند میراث فرهنگی با هزینه خودشان تبلیغ کنند تا اینگونه مکانها به کشور معرفی شوند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با تحرکات سیاسی و تیم هسته‌ای ایران حوزه گردشگری رو به رونق است بیان کرد: به زودی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به استان سفر خواهد کرد.

پرویزی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این هتل با ریسک بالایی انجام شده و این اقدام در ابتدا به صورت اقتصادی نبوده و باید مجموعه‌های تجاری در مجموعه هتل تأسیس شود تا از محل تجاری کسری‌های دیگر جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: از بانک‌های عاملی که‌ در راه‌اندازی هتل سپهر کمک کردند درخواست داریم جریان وامشان را تا حد امکان تقسیط کنند و طبق آخرین نرخ روز قسط‌بندی کنند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: باید فضای حضور مسافران و گردشگران خارجی در اینگونه اماکن فراهم شود و زمانی که‌ این امکانات بیشتر باشد امکان حضور بیشتر گردشگران فراهم می‌شود.

پرویزی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید این مکانها را حمایت کنند اظهار داشت: خرج کردن ادارات و نهادها در این حوزه‌ها ریخت و پاش و هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *