رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مردم قدر و منزلت جایگاه سربازی را بشناسند

2:30 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۹۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تمیزی گفت: مردم و جامعه قدر و منزلت جایگاه سربازی را بشناسند و به سربازان کشور افتخار کنند.
به گزارش گروه حقوقیو قضایی ، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرتضی تمیزی در نشست صمیمانه با سربازان این سازمان تصریح کرد: سرباز یعنی کسی که در مواقع بحرانی و جنگ جان خود را در کف اخلاص گذاشته و از جان، مال و ناموس هم وطن خود دفاع می کند و نمونه آن سربازان غیور و جان برکف که در هشت سال دفاع مقدس، در دفاع از ارزش های دینی و میهنی، شهید و جانباز شدند.

وی با بیان اینکه سربازی ادای دین جوانان به کشوری است که در آن متولد و بزرگ شده اند، اظهار داشت: سربازان سهم عمده ای در قدرتمندی نیروهای مسلح و برقراری نظم و امنیت دارند و کسی که ملبس به لباس شریف سربازی می شود ملزم است شخصیت خود را با جایگاه و ارزش آن منطبق کند.

تمیزی گفت: از آنجایی که خدمت وظیفه سربازی برای افراد ذکور جامعه با هر میزان تحصیلات و موقعیت در نظر گرفته می شود قطعاً یکی از مصادیق عدالت اجتماعی است.

این مقام قضایی با بیان اینکه جایگاه سربازی و مأموریت آن به خصوص در سازمان قضایی نیروهای مسلح ارزشمند و خطیر است، تصریح کرد: منزلت و حسایت خدمت در سازمان قضایی خیلی زیاد است و افراد خاص به سازمان جهت پیگری خواسته های خود مراجعه می کنند لذا با رعایت ادب و اخلاق اسلامی با مراجعین رفتار کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *