کسب ۱۹ مقام اولی از سوی اداره کل زندان‌های استان تهران

9:56 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۷۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در چهارمین فستیوال هنری زندان‌های سراسر کشور، اداره کل زندان‌های استان تهران ۱۹ مقام اولی کسب کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران، چهارمین فستیوال هنری زندانهای سراسر کشور (طلوع)  به میزبانی استان فارس برگزار شد.

در این فستیوال که برآیند ۲۲ جشنواره هنری در سراسر کشور برگزار گردیده بود زندانهای استان تهران با کسب ۱۹ عنوان اولی ۸ عنوان دومی و ۷ عنوان سومی توانست جایگاه خویش را در میان استان های برگزدیده حفظ کند.

مسئول هنری اداره کل زندانهای استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از حامیان هنر در مجموعه اداره کل زندانهای استان  با اعلام این خبر افزود : رویکرد و سیاست های زندانهای استان تهران نسبت به اجرا و ارتقا برنامه های هنری  با توجه به جایگاه هنر در اصلاح و تربیت مددجویان که رسالت اصلی سازمان می باشد همیشه جزو الویت ها و مدنظر مسئولین پیشرو بوده و کسب رتبه های برتر حتی در جامعه آزاد خود بیانگراین واقعیت است .

فرهاد درودگر با اشاره به حضور تئاتر خیابانی (املت با گوجه ایرانی ) به کارگردانی پارسوا پاکیزه در سی و پنجمین جشنواره بین المللی  تئاتر فجر و درخشش این گروه هنری در میان صاحبان اندیشه و سبک هنرهای نمایشی در سطح کشور بر این گفته خود مهر تائید زد.

وی در ادامه  کسب ۳۴ عنوان برتری در میان زندانهای استان در سطح کشور را به این جامعه هدف تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با حمایت های صورت گرفته از سوی مدیر کل و سایر عوامل ذی ربط شاهد تداوم اینگونه مقام آوری های هنری در سطح استان باشیم.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *