واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ژاوی در ایران+عکس

10:54 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۳۴۴
ژاوی ستاره اسپانیایی تیم السد قطر که به همراه تیم اش برای رویارویی با تیم استقلال دیروز به تهران آمد با استقبال پرشور حضوری و مجازی ایرانیان رو به رو شد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، ژاوی ستاره اسپانیایی تیم السد قطر که به همراه تیمش برای رویارویی با تیم استقلال دیروز به تهران آمد با استقبال حضوری و مجازی ایرانیان رو به رو شد.

ژاوی هرناندز برای اولین بار است که به ایران قدم می گذارد  و با توجه به اینکه ژاوی ستاره سابق تیم بارسلونا در ایران طرفداران بسیاری دارد با استقبال پر شوری مواجه شد.

استقبال از تیم السد قطر به دلیل  حضور ژاوی آنقد زیاد بود که مسئولان و بازیکنان این تیم انتظارش را نداشتند.

سایت باشگاه السد در گزارشی پیرامون لحظات ابتدایی ورود کاروان این تیم به تهران نوشت:

«استقبال به حدی از ژاوی زیاد بود که پلیس ایران برای حفاظت از ستاره اسپانیایی دست به کار شد و با همراهی پورعلی گنجی این بازیکن را با اسکورت ویژه به اتوبوس تیم رساندند تا همه بازیکنان راهی هتل اسپیناس پلاس در یکی از نقاط شمالی پایتخت ایران شده و در بدو ورود با گل رز مورد استقبال کارکنان هتل قرار بگیرند»

اما استقبال ایرانیان به همین جا ختم نشد و در فضای مجازی هم به حضور ژاوی در ایران پرداخته شد. عکس هایی از ورود این ستاره اسپانیایی در فضای مجازی با هشتگ ژاوی همچنان در حال منتشر شدن است و طرفداران فوتبال در انتظار دیدار دو تیم استقلال و السد در ورزشگاه آزادی هستند.

دو تیم استقلال و السد فردا از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی برای کسب جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

در زیر بخشی از استقبال مجازی طرفداران ژاوی در ایران را مشاهده می کنید:





برچسب ها: ژاوی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *