رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا وظیفه شهرداری است/ تکلیف کسبه بیکار شده پلاسکو مشخص شود

16:15 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۱۶۷
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید برنامه های خود برای خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را اعلام کند.
رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا وظیفه شهرداری است/ تکلیف کسبه بیکار شده پلاسکو مشخص شودبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ابوالفضل قناعتی در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: موضوعات طرح شده در رابطه با حادثه پلاسکو باید جمع بندی شده و اگر مشخص شود فردی مقصر است باید از او خواسته شود که عذرخواهی کند. 

وی افزود: قانون تکالیف هر فرد را مشخص کرده است. اگر قرار به عذرخواهی است، کمیسیون سلامت شورای شهر تهران است که باید عذرخواهی کند. 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد اعضای شورای شهر تهران اظهارکرد: بعد از اینکه 20 نفر در حادثه پلاسکو جان خود را از دست داده اند، اعلام می شود که باید مصوبات شورای شهر تهران اجرایی می شد، چرا پیش از این به شهردار تهران تذکر داده نشد که در خصوص تجهیزات سازمان آتش نشانی باید اقدامات اساسی در دستور کار قرار گیرد. 

قناعتی خطاب به شهردار تهران تصریح کرد: درخواست ما این است که شهرداری تهران به خانواده شهدای آتش نشان رسیدگی کند. باید مشخص شود که برای خانواده شهدا قرار است چه طور برنامه ریزی شود. 

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای کسبه ساختمان پلاسکو اذعان کرد: در کنار برنامه ریزی برای خانواده شهدای آتش نشان، باید در رابطه با کسبه بی کار شده ساختمان پلاسکو نیز برنامه ریزی شود. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *