سوابق اندک برخی از شهدای آتش نشان برای حضور در عملیات پلاسکو/ لزوم خروج نخاله ها از محله هرندی

16:00 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۱۶۳
عضو شورای شهر تهران گفت: سوابق برخی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو زیر 2 سال بوده و باید افراد با تجربه تر در عملیات دشوار پلاسکو حضور پیدا می کردند.
سوابق اندک برخی از شهدای آتش نشان برای حضور در عملیات دشوار پلاسکو/ لزوم خروج نخاله ها از محله هرندیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، هادی ساعی در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: باید قبول کنیم که امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی برای شهر تهران اندک است. 

وی افزود: وضعیت تهران با سایر شهرها متفاوت است و باید امکانات و تجهیزات آن نیز متناسب با شرایط سازمان آتش نشانی باشد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انجام عملیات آتش نشان ها در ساختمان پلاسکو اظهارکرد: باید مشخص شود که چرا آتش نشان ها بیشتر از 2 ساعت در ساختمان پلاسکو حضور داشته اند و از ساختمان خارج نشده اند. 

ساعی در خصوص سوابق آتش نشان های شهید در صحنه حادثه پلاسکو تصریح کرد: در میان آتش نشان های شهید افرادی هستند که سابقه حضور آنها در سازمان آتش نشانی کمتر از 2 سال است و بدون شک باید در این حادثه از افراد تخصصی تر استفاده می شد. 

وی با بیان اینکه " آتش نشان ها ساعت 9 و 30 دقیقه آتش را یک بار مهار کرده اند" گفت: آتش نشانی اعلام می کند که پیش از حادثه پلاسکو چند بار در این ساختمان مانور برگزار شده است. باید مشخص شود که چرا با این شرایط آتش نشان ها به ساختمان اشراف نداشتند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار خارج کردن نخاله های ساختمان پلاسکو از محله هرندی شد و اذعان کرد: انتخاب محله هرندی برای دپوی نخاله های حادثه پلاسکو مناسب نیست و باید هر چه سریع تر نخاله ها از این محل خارج شود. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *