رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همراه با هشتمین روز جشنواره فیلم فجر/صف بازیگران زن سینمای ایران روی فرش قرمز جشنواره + عکس

15:30 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۰۷۹
هشتمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران چهار فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران از ساعت 15:30 در کاخ رسانه های جشنواره آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، هشتمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران چهار فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران از ساعت 15:30 در کاخ رسانه های جشنواره آغاز خواهد شد. 

صف بازیگران زن سینمای ایران روی فرش قرمز جشنواره + عکس

بر این اساس پریناز ایزدیار امروز برای سومین بار و این دفعه با فیلم "یک روز بخصوص" از "همایون اسعدیان" در کاخ جشنواره حضور خواهد یافت.

"نوید محمدزاده" که برای فیلم "بدون تاریخ، بدون امضاء" در کاخ جشنواره حاضر نشده بود امروز فیلم "خفه گی" از فریدون جیرانی را در شرف اکران دارد.

ماهایا پطروسیان یکی دیگر از بازیگران فیلم خفه گی از جمله بازیگران کم کاری است که امروز بعد از مدت ها در کاخ جشنواره حضور پیدا خواهد کرد.

لیلا حاتمی، رها حاجی زینب، سحر قریشی، پردیس احمدیه، یکتا ناصر، شیرین یزدان بخش و الهام کردا از سایر بازیگرانی هستند که روی فرش قرمز کاخ جشنواره پا می گذارند.

مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، محسن کیایی، نوید محمدزاده، پولاد کیمیایی، غلامحسین لطفی، کوروش تهامی، حمیدرضا آذرنگ، آتیلا پسیانی، سیامک صفری، بهرام افشاری، سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که امروز در کاخ جشنواره حاضر خواهند شد.

مصطفی زمانی روی فرش قرمز فیلم "یک روز بخصوص" قدم گذاشت

همراه با هشتمین روز جشنواره فیلم فجر/صف بازیگران زن سینمای ایران روی فرش قرمز جشنواره + عکس

فرش قرمز فیلم سینمایی "یک روز بخصوص" به کارگردانی همایون اسعدیان در محل کاخ رسانه های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

برای خواندن گزارش فرش قرمز فیلم "یک روز بخصوص" اینجا کلیک کنید.

***




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *