مرگ بر آمریکا باصدایی بلندتر از هرسال

11:12 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۹۳۳
از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرچند روابط دو کشور ایران و آمریکا دستخوش فراز و نشیب های بسیار شده اما باز هم آن اصولی که موجب دشمنی در روابط آمریکا با ایران است هیچ تغییری نیافته است.
مرگ بر آمریکا باصدایی بلندتر از هرسال به نقل از اتاق خبر 24، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ماهیت روابط فی ما بین ایران و آمریکا بدلیل سیاست ها و دشمنی ماهوی آمریکا با اصل نظام اسلامی و مردم سالاری دینی از تیره به رنگ دیگری مبدل نشده است، هرچند در طول این سال ها روابط دو کشور دستخوش فراز و نشیب های بسیار شده است ولی باز هم آن اصولی که موجب دشمنی در روابط آمریکا با ایران است هیچ تغییری نیافته است .

انزجار ملت ایران از حکام آمریکایی ریشه تاریخی مفصلی دارد. یعنی با رجوع به تاریخ مشاهده می شود در دوره ای که هنوز آمریکا هنوز وارد عرصه سلطه گری نشده بود در میان ملت ایران اعتبار مناسبی داشت، اما متاسفانه وقتی عملا وارد میدان سیاست شد نه تنها همان سیاست های استعماری آن دوره روس و انگلیس را پی گرفت؛ بلکه به دلیل جبران عقب افتادگی خود نسبت به دولت هایی که سوابق استعمارگرانه در ایران داشتند رفتاری را دنبال کرد که به شدت وجهه آمریکا را در ایران تخریب نمود.

این مسائل باعث شد آمریکایی ها نه تنها اعتبار و حیثیت خود را از دست بدهند، بلکه به خصوص بعد از مشارکت در کودتای 28 مرداد که دخالت مستقیم در امور ایران و نفی حاکمیت ملی محسوب می شد چهره ای ضد ایرانی در کشورمان پیدا کردند که تمام منافع ملی ایران را سالها زیر پا گذاشته اند و در راستای آسیب رساندن به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

همه ادله و اسناد نشان می دهد که آمریکایی ها حتی یک لحظه از فکر بازگرداندن حکام ساطنتی گذشته به ایران غفلت نکردند. اما غافل از اینکه مردمی که نظام حکومتی دینی و  جدید خود را روی خون های ریخته شده ی برادران خود و ماحصل سال ها مبارزه علیه طاغوت بنا کرده اند هرگز زیر بار سازش با دشمن کمر بسته نخواهند رفت.

این انزجار کهنه 37 سال است که هر روز بیشتر و بیشتر شده است و آمریکا هم از دشمنی با ایران هر چه از دستش آمده است کم نگذاشته است. تحریم ها و گزینه های جسورانه و بی ادبانه از جانب مسئولان آمریکا نشان میدهد که دشمن همان دشمن قدیمی و قسم خورده است. تازمانی هم که اصل تغییر ناپذیر دشمنی آمریکا با ملت ایران پابرجاست با وعده و وعید چیزی بین این دو کشور تا همیشه اصلاح نخواهد شد...

امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اولین معلم آمریکا ستیزی در مورد ما نحن فیه چنین فرموده اند:

اگر همه مسلمینی که در دنیا الآن هستند که قریب یک میلیارد هستند، همه از خانه بیرون بیایند، فریاد بکنند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، همین قول برای آن ها مرگ می آورد...

ایرانیان نیز به پیروی از این جملات با برکت و دور اندیشانه هرساله در سالروز پیروزی فریاد بر تفنگ، انزجار خود را از جهان خوار بزرگ یعنی آمریکا ابراز و اعلام میدارند. این حس انزجار و غلظت مراسم اعلام برائت هر سال بیشتر و پر رنگ تر میشود. تاریخ البته نشان داده ، به نحوی که هیچ کار رسانه ای و خدعه ی نوینی از پس بصیرت مردم ایران برنیامده و نخواهد آمد.

جدا از این مطلب که تولی و تبری یکی از فروع دین و از واجبات به شمار می آید، اعلام برائت از آمریکا که به گفته ی امام شیطان بزرگ و عامل بدبختی بسیاری از ممالک شده است به مراتب اولی از اهمیت برخوردار است.

اکنون که در آستانه خلق حماسه ی دیگری از جانب مردم کشورمان در روز 22 بهمن هستیم و اتفاقا آتش خشم مردم ایران از آمریکای جنایت کار به واسطه ی عملکرد غیر انسانی و اخلاقی رئیس جمهور جدید آمریکا که متاثر از همان رویه قبلی و سیاست اوباما در قالب رفتاری جدید است در مدت زمان بسیار کوتاه بیش از پیش هم برافروخته است ضد انقلاب در صدد بر آمده اند تا به هر قیمتی که شده از حرارت راهپیمایی روز 22بهمن بکاهند. البته که در این مسیر  تکراری سالیان است که ناکامی های متعددی داشته اند.

مدت هاست که به واسطه ی برجام و لغو تحریم ها و ما بقی دست آوردهایی که مثلا پس از مذاکرات بین ایران و آمریکا نصیب ایران شده است، رسانه های ضد انقلاب سعی دارند تا مودت و دوستی غیر واقعی بین ایران و آمریکا برقرار کنند. البته که موفق نمی شدند ولی با اتفاقات اخیر و روی کار آمدن ترامپ، به دلیل تند روی ها و نداشتن سیاست با پنبه سر بریدن ( به مانند اوباما ) و دیگر روسای جمهور قبلی به واسطه ی تمدید مجدد تحریم ها و حتی اعلام تحریم های بیشتر و ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا تمام تلاش های واهی ضد انقلاب نقش بر آب شد. حتی با ملغی شدن قانون ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا در ماهیت انزجار مردم ایران از آمریکا تفاوتی ایجاد نمیشود.

فضاهای مجازیِ در اختیار ضد انقلاب با به کار گیری مولفه های احترام به دیگران که البته هیچ کس هم منکر آن نبوده و نیست حربه ی دیگری را در راستای کاستن از غلظت اعلام برائت از آمریکا در پیش گرفته اند. آتش نزدن پرچم دولت متخاصم آمریکا و مرگ بر آمریکا نگفتن هدف اصلی آن هاست که با مقدمات بسیاری سعی در مذموم نشان دادن این رفتارها دارند !

ملت ایران در روز 22 بهمن یک بار دیگر به تمام جهان و مخصوصا امپریالیسم جهانی به سرکردگی ایالات متحده ی آمریکا نشان خواهد داد که، چشمان با بصیر ایرانیان دست های چدنی را از زیر دستکش چرمین آمریکا میبیند و ذره ای به سناریو های مزورانه ی دست نشانده های آن ها وقعی نمیفهمد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *