بدرقه 140 دانشجوی مزدوج دانشگاه امیرکبیر به مشهد

9:09 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۸۶۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراسم بدرقه 140 زوج دانشجوی این دانشگاه را فردا برگزار می‌کند.
به گزارش گروه جامعه ، سید عباس هاشمی مسوول برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی در این دانشگاه، گفت: این مراسم فردا 18 بهمن ماه محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه، خاطر نشان کرد: این مراسم ویژه برنامه‌ای با عنوان «جشن شاخه نبات» برای دانشجویان مزدوج برگزار خواهد شد که طی آن از خانواده‌های این دسته از دانشجویان برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

هاشمی، با بیان اینکه این مراسم با حضور رییس و معاونان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر آن مراسم بدرقه دانشجویان مزدوج به مشهد مقدس با تزئین 30 خودرو نیز برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این مراسم دانشجویان مزدوج تا ایستگاه راه آهن بدرقه خواهند شد.

مسوول برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه در این دوره از مراسم جشن ازدواج دانشجویی، 140 دانشجو حضور دارند، یادآور شد: این تعداد زوج دانشجو به مدت 3 روز به  مشهد مقدس به صورت رایگان سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مدت اقامت این دانشجویان در مشهد مقدس، جلسات مشاوره‌ باهدف آگاهی بخشی آنها برگزار خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در 20 سال گذشته در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج دانشجویی اقدام کرده است، گفت: در این راستا تسهیلاتی را چون خوابگاه متاهلین و شغل فراهم کرده است.

به گفته وی در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، یک دانشجوی یمنی شاغل به تحصیل در دانشگاه امیرکبیر نیز حضور دارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *