رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبدیل لرستان به کارگاه بزرگ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی

20:19 - 16 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۸۰۷
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:امروز لرستان به یک کارگاه بزرگ سرمایه‌گذاری تبدیل شده است
به گزارش گروه فصای مجازی به نقل از صدا وسیما؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در دیدارنماینده ولی فقیه در لرستان  گفت دهه فجر یادآور رشادت‌ها، ایثارگریها و رنجهای  کشیده شده حضرت امام خمینی(ره) است. 

محمد شریعتمداری با بیان اینکه امروز مناطق مختلف جهان همانند بحرین، یمن، خاورمیانه و حزب‌الله لبنان شیفته انقلاب اسلامی و نگر‌شهای امام راحل هستندافزود: امروز ما به فکر و اندیشه حضرت  امام خمینی(ره) افتخار می‌کنیم وبه خود می بالیم  که در چنین نظامی زندگی می‌کنیم.

وی با تاکیدبرزنده  نگه داشتن یاد و خاطره  امام راحل وشهدای عظیم الشان  انقلاب اسلامی گفت:باید یادو خاطره شهدای بزرگوار لرستان همانند شهید رحیمی و آیت‌الله  العضمی بروجردی، آیت‌الله کمالوند و آیت‌الله قاضی زنده نگه داشته شود

شریعتمداری با تاکید به اینکه امروز لرستان به برکت دولت تدبیر و امید به یک کارگاه بزرگ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تبدیل شده است گفت: در استان لرستان در حوزههای مختلفی چون سدسازی،آزادراه و راه‌آهن اطرحهای عمرانی وزیر بنایی زیادی در حال اجراست که برخی از این طرحها ابه بهره‌برداری رسیده‌اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: 100 درصد منابع پیش‌بینی شده برای اجرای  مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان تامین و تا پایان سال  همه این اعتبارات پرداخت خواهدشد.

وی گفت: امسال 26 هزار و 750 میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رسیده است که استان لرستان می‌تواند از آن سهم خوبی را جذب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *