فرش قرمز "دعوتنامه" با یاد آتش نشانان فداکار کشورمان برگزار شد/ شقایق فراهانی در کاخ مردمی جشنواره حاضر شد

19:49 - 16 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۷۸۵
فرش قرمز فیلم "دعوتنامه" با حضور شقایق فراهانی در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر یعنی پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
فرش قرمز
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی "دعوتنامه" با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل این اثر سینمایی در پردیس سینمایی ملت یعنی کاخ مردمی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر محسوب می شود، برگزار شد.

در این مراسم مهرداد فرید به عنوان کارگردان و تهیه کننده و همچنین شقایق فراهانی به همراه تعدادی دیگر از بازیگران حضور پیدا کردند.

شقایق فراهانی در مراسم فرش قرمز فیلم "دعوتنامه" اظهار کرد: خوشحالم که امشب در کنار شما عزیزان به تماشای فیلم "دعوتنامه" می نشینم.

وی ادامه داد: "دعوتنامه" فیلم خوبی است و امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید.

مهرداد فرید کارگردان فیلم "دعوتنامه" در مراسم فرش قرمز جدیدترین ساخته سینمایی خود گفت: امیدوارم که فیلم "دعوتنامه" دوست داشته باشید و برای من به عنوان کارگردان بسیار لذت بخش است که این اثر را در کنار شما عزیزان تماشا می کنم.

فرید تصریح کرد: از شقایق فراهانی سپاسگزارم که با وجود آغازتصویربرداری فیلم جدیدش پذیرفت که در فیلم "دعوتنامه" به ایفای نقش بپردازد.

همچنین منظر لشکری دیگر بازیگر فیلم "دعوتنامه" در این مراسم گفت: در اینجا یادی می کنم از آتش نشانان فداکار کشورمان و امیدوارم که تدبیری اندیشیده شود تا موزه ای برای این قشر فداکار جامعه فراهم شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *