فرش قرمز "ایتالیا ایتالیا" با گام های سارا بهرامی پهن شد/ حامد کمیلی غایب این مراسم بود

8:16 - 16 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۳۹۳
فرش قرمز فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" با حضور سارا بهرامی و غیبت حامد کمیلی در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
فرش قرمز
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" روز گذشته در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر یعنی پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این مراسم کاوه صباغ زاده به عنوان کارگردان، هنرمندان و همچنین عوامل این فیلم حضور پیدا کردند.

همچنین مجری فرش قرمز در این مراسم با اشاره به تقلید از صحبت امیر دلاوری در مراسم فرش قرمز فیلم" ازاد به قید شرط" از مخاطبان درخواست کرد تا یک دقیقه به احترام زنده یاد حسن جوهرچی سکوت کنند.

در مراسم فرش قرمز فیلم "ایتالیا ایتالیا" سارا بهرامی به عنوان بازیگر نقش اصلی زن همراه با تعدادی دیگر از هنرمندان این اثر حاضر شد.

کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم "ایتالیا ایتالیا" در این مراسم تصریح کرد: من فیلم "ایتالیا ایتالیا" برای مردم ساخته ام که امیدوارم مردم این اثر را دوست داشته باشند.

وی ادامه داد: اینکه  در برخی محافل گفته می شود من با پسرم با یکدیگر اختلاف داریم، ندارم و خواستم در اینجا و در حضور اهالی رسانه این موضوع را بیان کنم.

سارا بهرامی بازیگر نقش اول زن در فیلم "ایتالیا ایتالیا" در مراسم فرش قرمز این اثر تصریح کرد: افتخار می کنم که همه ما به خاطر شما مردم عزیز در اینجا حاضر شده ایم.

از نکات قابل توجه در مراسم فرش قرمز "ایتالیا ایتالیا" غیبت حامد کمیلی در این مراسم بود چرا که این بازیگر پیشتر و در مراسم اکران فیلم " ایتالیا ایتالیا" در برج میلاد حاضر شده بود اما این بار و در کاخ مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر غایب بود.

در فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" سارا بهرامی، حامد کمیلی، فرید سجادی حسینی، همایون ارشادی، رضا سخایی، فائزه علوی، جهانگیر میرشکاری، ناصر مقدس، علی جناب و آیدا اورنگ به ایفای نقش پرداخته اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *