حمید فرخ نژاد اولین فیلم خود را می سازد / قاسم خانی: انتخاب اول من برای این فیلم "رامبد جوان" بود+عکس

18:41 - 15 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۳۷۸
نشست تقد و بررسی فیلم "خوب، بد، جلف" امروز در محل سالن سعدی کاخ جشنواره با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نشست تقد و بررسی فیلم "خوب، بد، جلف" امروز در محل سالن سعدی کاخ جشنواره با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.
در این نشست پیمان قاسمخانی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمیدفرخ نژاد، عبدالله اسکندری، رضا رویگری حضور داشتند و اجرای آن را محمود گبرلو بر عهده داشت.

حمید فرخ نژاد اولین فیلم خود را می سازد / قاسم خانی: انتخاب اول من برای این فیلم

پیمان قاسمخانی در ابتدای این نشست درخصوص روند تولید این فیلم گفت: از یکسال پیش مراحل تولید آغاز شد و طی 64 جلسه فیلمبرداری کار را در زمستان به پایان رساندیم. من کار اولم بود و فطعاً سختی های خودش را به همراه داشت.

محسن چگینی درباره مشکلات مالی بوجود آمده نسبت به یکی از تهیه کنندگان فیلم گفت: آقای امامی 50 درصد در این پروژه شریک هستند و پس از مشخص شدن پرونده قضایی می توان در مورد مالکیت این اثر صحبت کرد.

پیمان قاسم خانی درباره حضور خود در جشنواره افزود: ما فرصت های خوب اکران را از دست دادیم و هرچه جلوتر رفتیم دیدیم که رسیدن فیلم برای اکران عید اتفاق خوبی است. برای همین از اکران انصراف دادیم و برای جشنواره فرستادیم.

وی ادامه داد: من برنامه ای برای فیلمسازی ندارم و بیشتر برای فیلمنامه نویسی تلاش می کنم. البته فیلمنامه ای جدی هم دارم که 3 یا 4 سال آینده تولید می شود.

کارگردان فیلم "خوب، بد، جلف" در مورد تولید کمدی سالم در سینمای ایران ادامه داد: تایید شدن فیلم کمدی به هیات داوران بستگی دارد. من تصور خاصی از جشنواره ندارم. این دیده نشدن در جشنواره مختص سینمای ایران نیست. این فیلم ها برای اکران و مردم است.

سام درخشانی در ابتدای صحبت خود گفت: وقتی با خودت شوخی می کنی مردم عکس العمل بد نشان نمی دهند. من به پیمان اعتماد کامل داشتم و الان هم خیلی خوشحالم که در این اثر بازی کردم.

فرخ نژاد: بازیگر کامل بازیگری است که تمامی ژانر ها را امتحان کند. من مدت ها دوست داشتم کار طنز انجام دهم و اکران فیلم های کمدی من کاملاً تصادفی بود. اما همیشه سعی کردم که هم وجاهت تجاری و هم هنری قضیه رعایت شود.

قاسمخانی انتخاب اول ما برای کارگردانی فیلم رامبد جوان بود اما فیلمنامه خیلی طول کشید و دوستان همگی درگیر کار شدند. این فیلم برای کار اول انتخاب خوبی نبود چون دستگرمی خیلی سنگینی بود. برنامه من برای این فیلم معمای سینمایی ساده باشد و برنامه خاصی نبود. این فیلم را دوست داشتم اما فیلم بعدی من قطعاً کار جمع و جور تری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *