نقل و انتقالات زمستانی؛ جدایی آندو از استقلال و پیوستن جپاروف به سپاهان/ شهباززاده از ترکیه به تبریز رسید

15:31 - 14 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۰۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
امروز (پنج‌شنبه)، آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی در فوتبال ایران است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امروز (پنج‌شنبه)، آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی در فوتبال ایران است. از همین رو تیم‌های لیگ برتری می‌توانند تا قبل از ساعت 24 امشب فعالیت نقل‌وانتقالاتی داشته باشند.

در زیر می‌توانید آخرین اخبار را از نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بخوانید:

* در حالی که روزبه چشمی به هیئت فوتبال تهران رفته تا به صورت رسمی از استقلال جدا شود، شنیده شده که این بازیکن حداقل امروز پرسپولیسی نمی‌‌شود. با توجه به اینکه چشمی بعد از فسخ با استقلال بازیکن آزاد محسوب می‌شود ممکن از در روزهای آینده به پرسپولیس بیایید.

* ظاهرا کار پیوستن جباروف به سپاهان تمام شده و این بازیکن تا ساعات دیگری رسما سپاهانی می‌شود.

* آندرانیک تیموریان هم دنبال این است تا ساعاتی آینده قراردادش را به صورت رسمی با استقلال فسخ کند. شنیده می‌شود کاپیتان تیم ملی یکی، 2 پیشنهاد جدی لیگ برتری دارد.

* پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند قرارداد آرام‌طبع را فسخ کنند تا جای او یک بازیکن آزاد بگیرند. البته آرام‌طبع که جایی در تفکرات برانکو ندارد راضی به فسخ قرارداد نیست. این بازیکن چند پیشنهاد مانند صنعت نفت، فولاد و پدیده داشت اما به هیچ کدام از این تیم‌ها نرفت.

* باشگاه پرسپولیس امروز فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نخواهد داشت. هیچ‌ شخصی در باشگاه پرسپولیس نیست و به نظر می‌رسد خبر خاصی از این باشگاه در روز پایانی نقل و انتقالات نباشد.

* با توجه به عدم فسخ قرارداد پلی‌یانسکی با باشگاه پرسپولیس، این باشگاه فقط می‌تواند یک بازیکن آزاد خارجی آسیایی در روزهای آینده بگیرد. همچنین بر خلاف تصور همگان باشگاه پرسپولیس می‌تواند 3 بازیکن آزاد جذب کند نه 2 بازیکن.

طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس و بر خلاف تصور عموم، قرارداد رامین رضاییان پیش از پیوستن به تیم ریزه اسپور ترکیه به صورت قانونی فسخ نشد و این بازیکن به صورت بازیکن آزاد به پرسپولیس برنگشت. با این تفاسیر پرسپولیس برای جذب بازیکن آزاد 3 جای خالی دارد.

* باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال جذب علی کریمی هافبک تیم دیناموزاگرب کرواسی بود اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. کریمی ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا و کشور کرواسی دنبال کند و به احتمال زیاد در تیمی غیر از دینامو زاگرب به فوتبالش ادامه می‌دهد.

* روزبه چشمی به غیر از پرسپولیس از تیم‌های پیکان، سپاهان و فولاد هم پیشنهاد دارد. البته جدی‌ترین پیشنهاد این بازیکن از پرسپولیس است. چشمی در صورت اینکه به پرسپولیس بیاید با قرارداد یک‌ونیم‌ ساله خواهد بود.

* دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام شد که پلی‌یانسکی مدافع پرسپولیس در این تیم ماندنی است.

* با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس محمد آرام‌طبع از روز شنبه یا باید با این باشگاه برای جدایی موافقت کند یا به تمرین امیدهای پرسپولیس منتقل شود.

* سجاد شهباززاده که در تیم فوتبال آلانیا اسپور ترکیه بازی می‌کرد، با مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به توافق رسید و به این تیم پیوست. پیش از این صحبت‌هایی مبنی به بازگشت شهباززاده به استقلال مطرح بود اما ممنوعیت جذب بازیکن برای استقلال مانع از این اتفاق شد.  این بازیکن در دیدار برابر پرسپولیس هم می‌تواند به میدان برود.

*آندرانیک تیموریان،‌ هافبک تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران، قراردادش با این تیم را فسخ کرد.

*سرور جپاروف، بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل به سپاهان پیوست. قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *