رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست پدر شهید آتش نشان حادثه پلاسکو از رهبر انقلاب+فیلم

14:57 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۷۴۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رهبرانقلاب، صبح امروز و به مناسبت ایام‌‌الله دهه‌ی مبارک فجر، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر را گرامی داشتند.
-گروه سیاسی: رهبرانقلاب، صبح امروز و به مناسبت ایام‌‌الله دهه‌ی مبارک فجر، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر را گرامی داشتند.

ایشان همچنین بر سر مزار شهدای آتش‌نشان حادثه‌ی پلاسکو، شهدای مدافع حرم، شهدای تيپ فاطميون افغانستان و  رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافتند.

رهبر انقلاب

در حاشیه این دیدار پدر آتش نشان شهید ناصر مهرورز به رهبر معظم انقلاب گفت: می شود من شما را ببوسم؟ که رهبر انقلاب با لبخند به درخواست این پدر شهید قبول پاسخ مثبت دادند.(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)

براساس گزارش میزان، حسن مهرورز، برادر ناصر، پیش تر، با بیان اینکه "ما چهار برادر هستیم که هر چهارتایمان نیز آتش نشانیم"، گفت: پس از اینکه وارد ساختمان پلاسکو شدند و عملیات اطفاء حریق را انجام دادند برادرم متوجه می شود عده ای همچنان در ساختمان حضور دارند به همین دلیل به داخل ساختمان باز می گردد که ناگهان ساختمان ریزش می کند.

درخواست پدر شهید آتش نشان حادثه پلاسکو+عکس

گفتنی است ناصر مهرورز از قهرمانان پرورش اندام بود که در روستای گلن گدر میانه متولد شده بود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *